Telecom News - כספומט הביטקוין הראשון של Lamassu בארץ הושק הערב עבור הציבור הרחב

כספומט הביטקוין הראשון של Lamassu בארץ הושק הערב עבור הציבור הרחב

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> כספומט הביטקוין הראשון של Lamassu בארץ הושק הערב עבור הציבור הרחב
כספומט הביטקוין הראשון של Lamassu בארץ הושק הערב עבור הציבור הרחב
מאת: מערכת  21:15Telecom News 30.3.14קניית ביטקוין

המכשיר מתופעל ע"י חברת Bits of Gold בשגרירות הביטקוין בתל אביב. נחנך גם שלט שער החליפין של הביטקוין מול השקל המוצג לציבור העובר ברחוב.

כספומט הביטקוין הראשון של חברת Lamassu בישראל, שעל הכוונה להביאו דיווחנו ראשונים ב-30.12.13 - כאן, על הגעתו לארץ דיווחנו ראשונים ב- 24.3.14 - כאן ועל הניסוי בו ב-25.3.14 דיווחנו – כאן, הושק הערב עבור הציבור הישראלי כולו. בתמונה משמאל אפשר לראות את עורך Telecom News - אבי וייס, קונה עוד חלקיק ביטקוין (כי המחיר כעת נחשב יחסית נמוך, לנוכח הירידה בערכו לאחר פרסום המגבלות על חשבונות האקסצ'יינג'ים בסין מטעם הבנק המרכזי בסין כפי שדיווחנו - כאן). 

הכספומט מוצב בשגרירות הביטקוין בתל אביב ברחוב אחוזת בית 1. הוא מאפשר קניית ביטקוין בלבד. כל מי שרוצה לקנות ביטקוין צריך להכניס את שטרות הש"ח לתוכו ולטעון את הארנק הווירטואלי שלו בכמות הביטקוין המתאימה להפקדה. העמלה 5% ויש הגבלה ל-1,000 ש"ח.
שלט הביטקוין
באירוע, בו השתתפו עשרות רבות של אוהדי הביטקוין, לרבות כל הנהלת איגוד הביטקוין הישראלי בראשותו של מני רוזנפלד, ומנהלי "שגרירות הביטקוין", נחנך גם השלט המדווח על שער השקל מול הביטקוין (בשלט מוצג שער הביטקוין במילי-ביטקוין). בשלט בתמונה משמאל השער הוא 1.7355 ש"ח למילי-ביטקוין. השלט נראה היטב מהרחוב, לכל מי שעובר בסביבת מגדל שלום בת"א. 

המכשיר החדש שהושק היום רשמית אחרי שבוע של הרצה, מתופעל ע"י חברת Bits of Gold המתמחה בשירותי ביטקוין בשוק הישראלי. היא גם מעורבת באקסצ'יינג' הביטקוין הראשון בוויטנאם כפי שדיווחנו – כאן.

משגרירות הביטקוין בתל אביב נמסר, שכרגע יש מאות עסקים בארץ שכבר מקבלים ביטקוין.
 



 
 
Bookmark and Share