Telecom News - הצלחה מסחררת לייבוא המתחרה של האייפון. בקרוב מבצע מחירים "טורפניים"

הצלחה מסחררת לייבוא המתחרה של האייפון. בקרוב מבצע מחירים "טורפניים"

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הצלחה מסחררת לייבוא המתחרה של האייפון. בקרוב מבצע מחירים "טורפניים"
בלעדי: חשיפת המנהלים המובילים בחברת C-Data את הייבוא הרשמי המקביל של מוצרי אפל לישראל (בנוסף לאיי-דיגיטל), שמדווחים על הצלחה מסחררת בהפצת מוצרי אפל ברשתות ההפצה והחנויות בישראל, עם תוכניות להגברת המכירות במבצעים ממוקדים ומדהימים (לדבריהם).
מאת: אבי וייס, 1.4.14, 22:00זאב רוזנקרנץ

 זאב רוזנקרנץ, סגן נשיא חברת C-Data (בתמונה) וטלי חלפון, מנהלת חטיבת אפל ב-C-Data הם האנשים העומדים מאחורי מהפכת אפל בישראל. בראיון בלעדי (שיפורסם בקרוב באופן מלא) שניהם מדווחים על הצלחה מסחררת, מאז שנכנסו לשוק עם מוצרי אפל, ועל כוונתם לערוך ממש בקרוב "מבצע מחץ" לקידום האייפון, שיכולל הורדת מחירים לרמה, שאישרה להם אפל לבצע, כמבצע חד פעמי ומוגבל בזמן בישראל.

זאב רוזנקרנץ: "אנו נמצאים בשוק ההפצה של מוצרים ופתרונות היי-טק בישראל כבר 11 שנה, עם כ-2,500 נקודות מכירה ללקוחות הקצה. אנו מוכרים למשווקים, לאינטגרטורים, לרשתות ולמפיצים, לא ללקוחות הקצה. לכן לא מכירים אותנו עד היום בשוק. יש לנו 74 עובדים המבצעים את כל הנדרש כדי לספק מהר ובמקצועיות את המוצרים והשירותים מהיצרנים הגדולים דרך ערוצי ההפצה עד ללקוח הסופי.

ברחבי העולם מוכרת חברת אפל את האייפון ושאר מוצריה ישירות לצרכן הסופי דרך החנויות הממותגות שלה, וגם דרך ספקי תקשורת ויש מקומות בעולם, שהיה להם מפיץ בלעדי לכל השוק, מה שהיה במשך שנים בישראל. לפני כמה חודשים, אפל פנו אלינו ושאלו אם אנו מוכנים להיכנס לתהליך של בחינה לאפשרות הפצה של מוצריהם בישראל. הסכמנו ונכנסו לתהליך מאוד יסודי של בדיקות, שבסופו של דבר אפל הודיעו לנו, שבחרו בנו כמפיץ מקביל שלהם בישראל. גם פתיחת שוק המכשירים הניידים לתחרות, מהלך שביצע משרד התקשורת, עזר להבשלת המהלך האסטרטגי הזה.

עבורי, מדובר בהגשמת חלום. היה לי קשה להאמין, שאפל תתן לנו להפיץ את מוצריה בישראל. אבל זה התגשם.

הקמנו אצלנו חטיבה בראשותה של טלי חלפון, שיש לה ותק רב שנים בתחומי ההפצה והשיווק של עולם ההיי-טק, והתחלנו לפנות למשווקים ולחנויות הקצה כדי לבנות מערך הפצה. במקביל, אפל הקימו כאן מערך של רשת מעבדות לתמיכה במכשירים של אפל, רשת על בסיס חברה בשם DCS, שמספקת את השירות למכשירים ברמה הגבוהה ביותר, כפי שאפל קבעה. אנו מספקים את המכשירים עם תעודת האחריות הזו לכל לקוח רוכש את המכשירים מהמפיצים שלנו". 
טלי חלפון
טלי חלפון: "התחלנו לייבא ולמכור את המכשירים לשוק מ-16.2.14 ואנו כבר מורגשים בשוק היטב, עם הצלחה של מכירת האייפונים והאייפדים בכמויות. אנו כבר יכולים להיות גאים בשירות הזה, אחרי זמן מאוד קצר, שנכנסו לשוק, במהלך הכולל את כל תהליך המכירה והתמיכה במוצר לפי תעודת האחריות שכל לקוח מקבל מאתנו.

הספקים הגדולים ביותר בשוק החלו למכור את המוצרים של אפל, שאנו מספקים להם, ובכלל זה: רשת באג, א.ל.מ.-דיוטי-פרי (הצלחה ענקית), רשתות: בסט מובייל, רמי לוי, גו מובייל ועוד רבים. אנו בשלבי התחברות עם ערוצי הפצה נוספים ונדווח עליהם בקרוב. השוק קיבל אותנו באהבה וברצון לרכוש את מוצרי אפל דרכנו ולא מחברות הסלולר או מהיבואן הבלעדי, במסלול הרכישה, שהיה מקובל קודם לכן. למעשה, נרצה להגיע די בקרוב לכל החנויות המוכרות מכשירי סלולר בארץ ולכל מי, שמוכר מכשירי סלולר בכל פינה במדינה". 

זאב רוזנקרנץ: "קיבלנו אישור מאפל לצאת בקרוב למבצע רחב היקף להחדרת המכשירים בשוק. נדהים את השוק בהצעה שלנו. אני צופה לזה הצלחה מדהימה. באילת זה יהיה עוד יותר זול, בגלל ששם לא צריכים לשלם מע"מ. זה יהיה מבצע חד פעמי של אפל, מבצע חדירה לשוק, שנוביל אותו עבור אפל בישראל". 
 
השקת אפל הקודם



 
 
Bookmark and Share