Telecom News - מי אמר שביטקוין הוא לא כסף? מה קנו לאחרונה מיליונרים בביטקוין?

מי אמר שביטקוין הוא לא כסף? מה קנו לאחרונה מיליונרים בביטקוין?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מי אמר שביטקוין הוא לא כסף? מה קנו לאחרונה מיליונרים בביטקוין?
מי אמר שביטקוין הוא לא כסף? מה קנו לאחרונה מיליונרים בביטקוין?
מאת: מערכת Telecom News, 12.4.14, 16:40

משום מה יש רושם בציבור, שבביטקוין ניתן לקנות חולצות טי-שירט, מוצרי הייטק, מוצרים לבית, פיצות או בירות.

אולם, ראוי לסכם כמה מהקניות בסכומי עתק בביטקוין, שבוצעו לאחרונה ע"י מיליונרים של ביטקוין.


להלן סיכום של כמה מהקניות הגדולות מאד בביטקוין, שבוצעו בחודשים האחרונים ברחבי העולם:

כינור Stradivarius מהמאה ה-18, אותו קנתה בביטקוין בערך של כמה מיליוני דולרים (הסכום המדויק לא נמסר) מחברת Carpenter Violins חברת Leo Group LLc מניו יורק.
כינור Stradivarius בביטקוין


עבור 91.4 ביטקוין רכש תושב פלורידה מסוחר של Lamborghini בקליפורינה מכונית חשמלית Telsa Model S. ברוך הבא לעתיד.

 


דירת יוקרה בברלין נמכרה בביטקוין בערך של חצי מיליון יורו. גודלה 150 מ"ר ויש לה 2 מרפסות וחללים פתוחים גדולים.

הדירה בברלין שנמכרה בביטקוין


וילה באי באלי באינדונזיה נמכרה בביטקוין בחצי מיליון דולרים לקונה מארה"ב.

הווילה בבאלי
 
 
טיול לחלל נרכש ע"י התאומים Winklevoss  במחיר שנע בין 390 ל-490 ביטקוין עבור כל מושב. התאומים ידועים לציבור הרחב מפרשת התביעה שלהם נגד מארק צוקרברג  לגבי הבעלות על פייסבוק, וידועים בקהילת הביטקוין העולמית כתומכים נלהבים ביותר של המטבע הווירטואלי, שגם ייצגו את הקהילה בשימוע אצל הרגולטור בניו יורק כפי שדיווחנו - כאןשניהם השתמשו בביטקוין כדי לשלם על מקומות ישיבה בטיסה Virgin Galactic.  ב-22.11.13, הכריז ריצ'רד ברנסון, שהפרויקט הזה יקבל תשלומים בביטקוין, והאדם הראשון ששילם על מושב בביטוקין הייתה דיילת מהוואי. לאחר מכן נמסר, שכ-6 או 7 אנשים השתמשו בביטקוין כדי לקנות מושבים.
 
 
 
המיליונרים של הביטקוין יכולים לקנות נכסים הנמכרים רק בביטקוין כמו למשל דירה ב-Trump Soho בניו יורק העומדת למכירה רק בביטקוין כמו שנמכרים כל מוצרי היוקרה באמצעות חברת BitPremier.
 
 Trump SoHo New York


(הערה: נכסים בביטקוין ניתן לקנות במקומות רבים ברחבי העולם בטווח מחירים מאד רחב. כמו נכס (בתמונה למטה)על החוף בקפריסין במחיר צנוע יותר של 120 ביטקוין בלבד, או (עדכון 16.4) בית מפואר (4 חדרים ו-4 חדרי רחצה) על החוף בדרום קרוליינה העומד למכירה בביטקוין בערך של 2.69 דולרים. כך, המיליונרים של הביטקוין יכולים להיות בקלות בעלי נכסים באתרי נופש ברחבי העולם). 

 
קפריסין

ניתן גם לקבל שירותי עו"ד. למשל, Ryan Hurley, מפירמת עו"ד Rose Law Group, יקבל ביטקוין כשכ"ט והוא מייצג מיליונרים של ביטקוין המשיקים את עסקיהם.
Ryan Hurley


אפשר גם להגשים חלום ולנסוע בטיול מדהים סביב כל העולם בביטקוין. זאת, ע"י הזמנת הטיול בסוכניות נסיעות המקבלות ביטקוין. למשל, סוכונת הנסיעות האירופית הגדולה - אתר התיירות אונליין Destina, שמשרדיו במדריד, מקבל עבור ביטקוין הזמנות חדרים בבתי מלון וכרטיסי טיסה. זה היה אתר התיירות הראשון אונליין בעולם לקבל תשלומים בביטקוין והפך לאתר הסחר הגדול באירופה המקבל ביטקוין.
ניתן לרכוש שירותים באתר זה מכל מקום בעולם ב-25 שפות. כדי להקל על הלקוחות להבין את המחירים, מציג אותם האתר במילי-ביטקוין – mBTC.  ביטקוין 1 = 1000 מיליביטקוין.(אבל למיליונרים זה מיותר). באתר החברה בעברית ניתן לראות מצד שמאל את האפשרות לרכוש את שירותי התיירות בביטקוין.

 
נופש בביטקוין


עדכון 21.5.14, 10:30: בית בערך של 500,000 דולרים נקנה בביטקוין בקנזס ארה"ב, ע"י אדם, שכבר רכש קודם לכן 2 מכוניות בביטקוין.
 
בית בקנזס בביטקוין
עדכון 10.8.14, 20:01: שטח ב-Lake Tahoe בקליפורניה נמכר ב-1.6 מיליון דולרים  בביטקוין (2,739) לשם בניית בית.


 



 
 
Bookmark and Share