Telecom News - שירות אחסון חדש בענן ללא הגבלת נפח וללא קבצים מקומיים

שירות אחסון חדש בענן ללא הגבלת נפח וללא קבצים מקומיים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> שירות אחסון חדש בענן ללא הגבלת נפח וללא קבצים מקומיים
חברת ההזנק האמריקאית Streem מציעה שירות אחסון וגיבוי של Unlimited Storage, בטענה, שבניגוד למתחרותיה, היא אינה מחייבת לשמור איזה קובץ על הדיסק המקומי. כל הקבצים ישכנו בענן ויגיעו למחשב (או לסמארטפון \ טאבלט) לפי דרישה. 
מאת: אבי וייס, 27.4.14, 14:00Streem

למי שאינו לקוח של בזק, יש כעת חלופה נוספת לאחסון וגיבוי קבצים בענן. כזכור, בזק מציעה ללקוחותיה גיבוי ואחסון בענן מכל מכשיר (לרבות מסמארטפונים וטאבלטים, באמצעות אפליקציה ב-iOS ובאנדרואיד), ללא הגבלה, בשירות בשם Bezeq Free Cloud. חברות תקשורת נוספות (כולל חברות הסלולר הגדולות) מספקות שירותי גיבוי בענן, אבל שירותים אלה אינם Unlimited וגם לא תמיד הם בחינם. 

למשבצת התחרותית הזו נכנסת חברת ההזנק האמריקאית Streem, שמגובה בהשקעות מקרנות הון סיכון לא מעטות. Streem מפעילה טכנולוגיות מסוג של: De-duplication ו-Compression (בנוסף להצפנה חזקה של AES-256 בחיבור SSL), כדי לספק את השירות שלה. לטענתה, השירות שלה שונה מהמתחרות בכך, שאינו שומר העתק \ "תמונת ראי" של הקבצים על הדיסק הקשיח של המחשב המקומי הנייח או הנייד של המשתמש בשירות (או בזיכרון של הסמארטפון או הטאבלט). לא ברור כרגע אם זה יתרון או חסרון, כאשר אין חיבור לאינטרנט או שהחיבור לאינטרנט מאוד איטי. 

חברת Streem מספקת את האחסון ללא הגבלה לתקופת הבטא (שלא נמסר מתי תסתיים). לאחר תקופת הבטא, לקוחות חדשים יוכלו לקבל 20 ג'יגה אחסון בחינם או 200 ג'יגה אחסון ב-20 דולרים לחודש. משתמשי הבטא יוכלו לקבל בפחות מ-20 דולרים לחודש (טרם נקבע המחיר) אחסון ללא הגבלה, לאחר עוד חודש בחינם ממועד סיום תקופת הבטא. 

בכל מקרה, השוק רווי מתחרים, החל מ-Dropbox, דרך Sugarsync, שמאוד חביבה עלי ומומלצת וכלה בכל הגדולים של עולם האינטרנט דוגמת: מיקרוסופט- OneDrive, גוגל - Google Drive, אפל - iCloud ומתחרים יותר חדשים דוגמת Mega, Bitcasa ו-tresorit. האחרונה גם כן מאוד מומלצת. אין מניעה להשתמש בכמה שירותים חינמיים במקביל לפי הצרכים והשימושים השונים ומכשירי הקצה השונים הקיימים בידי המשתמש. 

 
שירותי ענן



 
 
Bookmark and Share