Telecom News - בזק בינלאומי הטמיעה מערכת ניהול ואכיפת שירותים מבית TIBCO

בזק בינלאומי הטמיעה מערכת ניהול ואכיפת שירותים מבית TIBCO

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> בזק בינלאומי הטמיעה מערכת ניהול ואכיפת שירותים מבית TIBCO
בזק בינלאומי הטמיעה מערכת ניהול ואכיפת שירותים מבית TIBCO
מאת: חיים חביב, 7.5.14, 14:25בזק בינלאומי

המערכת תנהל מיליוני טרנזקציות בחודש. היקף הפרויקט מאות אלפי ש"ח.

בזק בינלאומי הטמיעה מערכת ניהול ואכיפת שירותים ((SOA. המערכת מבית TIBCO, שמיוצגת בישראל בידי קבוצת יעל, עתידה לסייע לבזק בינלאומי לנהל את מערך השירותים בארגון בהיבטי אבטחת מידע. המערכת מפקחת על כלל מערך ההרשאות הארגוני ומגדירה ואוכפת איזה מידע מורשים ספקים ונותני שירותים חיצוניים לצרוך ומנהלת מעקב אחר צריכת המידע בזמן אמת. היקף העסקה נאמד במאות אלפי ש"ח.

חיים חזק,  מנהל מחלקת פיתוח ואינטגרציה בבזק בינלאומי: "ב-3 השנים האחרונות השקענו בבזק בינלאומי משאבים רבים בבניית מאות שירותים ותהליכים עסקיים, שמבוססים על ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA). תהליכים אלה כוללים הקמת לקוח חדש, רישום של לקוח למבצע, תהליכי מכירה ועוד, ומורצים במגוון פלטפורמות, כגון אתר השירות והמכירה החדש של בזק בינלאומי, אתר virtual nest – חנות הענן של בזק בינלאומי, כמו גם אפליקציות סלולריות ותהליכים אוטומטיים מבוססי IVR. במסגרת תהליכים אלו ספקים ונותני שירותים חיצוניים מתחברים למערכות שלנו וצורכים מידע. האתגר מבחינתנו הוא לשלוט ולהגן על המידע הרגיש הקיים במערכות שלנו ולנהל את מערך ההרשאות המורכב. המערכת, שהטמענו, היא מנגנון נוסף של אבטחת מידע בו בחרנו להשתמש, שמונע את הסיכון בזליגת מידע השייך לתהליכים העסקיים של בזק בינלאומי לאנשים, שאינם מורשים לכך".

כיום כבר מחוברות לפלטפורמה החדשה עשרות מערכות ממוחשבות ואלו תלכנה ותתרחבנה עם הזמן ככל שיתווספו שירות או פלטפורמה חדשים. כבר היום, עוברות במערכת מיליוני טרנזקציות בחודש.

שי גנות, מנהל  אגף תהליכים עסקיים ב-יעל: "המערכת של ,TIBCO שהוטמעה בבזק בינלאומי, יצרה שכבת אבטחת מידע אחידה לכל התהליכים העסקיים של בזק בינלאומי. הפרויקט כלל תהליכים כמו רכישות מהאתר של החברה, שיחה עם נציג, ביצוע פעולה באמצעות מערכת אוטומטית או באמצעות הטלפון הנייד ועוד. באמצעות הכלי, כלל התהליכים בחברה מנוהלים בצורה אחידה ומאובטחת".



 
 
Bookmark and Share