Telecom News - יבמ מובילה בפתרונות Big Data מבוססי Hadoop

יבמ מובילה בפתרונות Big Data מבוססי Hadoop

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> יבמ מובילה בפתרונות Big Data מבוססי Hadoop
יבמ מובילה בפתרונות Big Data מבוססי Hadoop
מאת: חיים חביב, 10.5.14, 19:00IBM
 
חברת המחקר פורסטר מדגישה את הכלים המתקדמים של יבמ לניתוח נתונים ואת הפריסה הגלובלית ושירותי היישום המוצעים על ידה.
 
חברת המחקר וניתוח השוק פורסטר דרגה את יבמ כמובילת תחום פתרונות Big Data מבוססי שרתי Hadoop. דו"ח פתרונות Big Data Hadoop של פורסטר לרבעון הראשון של השנה העניק ליבמ ציון גבוה בתחום האסטרטגיה. הציון משקלל את יכולת הספק לממש את האסטרטגיה העסקית שלו, מפת הדרכים של מוצריו, ויכולות התמיכה בלקוחות.
 
הדו"ח קובע: "IBM מציעה מוצרים בתחום המחשוב השריגי (Grid), מסדי נתונים, וטכנולוגיות רבות אחרות לניהול נתונים, המרכיבים פתרון Hadoop מקיף. ליבמ כלים מתקדמים לניתוח נתונים, פריסת נוכחות גלובלית ושירותי יישום, באופן המאפשר לה להציע פתרון Big Data  שלם במתכונת, שתהיה אטרקטיבית ללקוחות רבים".
 
מעמדה המוביל של יבמ בשוק פתרונות Big Data Hadoop מבוסס על הצלחתה המרשימה של תוכנת BigInsights שלה, שמציעה פלטפורמה כלל-ארגונית לסביבת Hadoop ומאפשרת לארגונים בכל גודל לנהל ביעילות ובחסכון נתונים מסוגים שונים, בכמויות גדולות ובמהירות קליטה ועיבוד גמישה. הדו"ח משבח את יבמ על השילוב בין BigInsights ובין נכסי תוכנה אחרים שלה, דוגמת כלי הניתוח המתקדמים של SPSS, כלים לניהול עומסי עבודה בסביבת מחשוב עתירת ביצועים, כלי בינה עסקית וניהול נתונים וכלים לבניית מודלים.
 
עפ"י הניתוח, סל המוצרים, הטכנולוגיות והשירותים של יבמ בתחום הניתוח האנליטי של נתוניBig Data  הוא מקיף ביותר ומכסה שירותים מגוונים לכל אורך מחזור ההגדרה, הבניה, הפריסה והתפעול, כלי תוכנה, תשתיות חומרה ויכולות מחקר. מנהלים בכירים בתחומי השיווק, מנהלי כספים, מנהלי כוח אדם ומנהלי תפעול, במגוון רחב של תחומי משק ותעשייה מסתייעים ביכולות אלו להשגת תוצאות עסקיות משופרות.
Big Data



 
 
Bookmark and Share