חברת החשמל משדרגת את מערך הטלפוניה

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> חברת החשמל משדרגת את מערך הטלפוניה
חברת החשמל משדרגת את מערך הטלפוניה
מאת: חיים חביב, 14.5.14, 12:31יוסי שנק

החברה החלה בשדרוג מערכות הטלפוניה למערכות מבוססות IPT .

חברת החשמל החלה בשדרוג מערכות הטלפוניה הישנות שלה למערכות מבוססות טכנולוגיית ,IPT  שמובילה כיום בשוק הטלפוניה הארגונית. ההטמעה והשדרוג הם בביצוע חברת טלדור, שמיישמת את מוצרי טלפונית ה-IPT של חברת סיסקו. המהלך כרוך במעבר מ-50 מרכזיות טלפון ל-2 מרכזיות, חסכון בעלויות, בשטחי אחסון ובאנרגיה, וחיזוק בטחון המידע ע"י הצפנת שיחות הטלפון מקצה לקצה.
טכנולוגיית ה-IPT הופכת את הטלפוניה המודרנית למערכת בעלת יכולות מתקדמות, לרבות: העברת קול, וידאו ובנוסף גם יכולות פיתוח עצמי והתאמה של יישומים ייחודיים לארגון ושילוב מערכת הטלפוניה ביישומים הארגוניים הקיימים.

יוסי שנק, (בתמונה), סמנכ"ל תקשוב בחברת החשמל: "מערכת הטלפוניה החדשה המוקמת בחברת החשמל היא המתקדמת מסוגה. השדרוג צפוי לייעל את העבודה ולהוזיל את הוצאות התחזוקה והתפעול של מערך הטלפוניה, התייעלות תהליכית, הגברת השימוש בשיחות וידאו במקום נסיעות לישיבות, הידוק הקשר והתמיכה בין יכולות המערכת לתהליכים העסקיים של החברה, ולא פחות חשוב, הגברת הנוחות לעובדי החברה. מדובר במערכת חכמה יותר, ירוקה יותר ובטוחה יותר".

טכנולוגיית ה-IPT מאפשרת ניהול הטלפון באמצעות אפליקציה WEB, העברת המספר וכל תכונות הטלפון לכל מקום פיזי בחברה,  ניתוב שיחה ממכשיר סלולרי למכשיר המשרדי ולהיפך, קישור לקבלת הודעות דרך חשבון הדוא"ל, יכולת זיהוי סטטוס מקבל השיחה וביצוע שיחות וידאו.
 
מרכזיה



 
 
Bookmark and Share