Telecom News - VMware משיקה בישראל את Horizon 6

VMware משיקה בישראל את Horizon 6

דף הבית >> חידושים הכרזות >> VMware משיקה בישראל את Horizon 6
VMware משיקה בישראל אתHorizon 6 
מאת: חיים חביב, 16.5.14, 02:25VMware

זה פתרון מתקדם כחלקמתפיסת ה-EUC (ר"ת: End User Computing) ל"פיבלוש" אפליקציות ותחנות עבודה וירטואליות ומממשק אינטגרטיבי מאוחד. שוחחנו על הפתרון עם אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי בכיר, אזור אגן הים התיכון בחברת VMware.

כנס השותפים הגדול ה-VMware Forum (אבניו, 14.5.14) בהשתתפות השותפים הבכירים F5 ו-EMC כמו גם ערב הבכירים הססגוני, שקדם לו (זאפה, 13.5.14), היו הזדמנות מצוינת למפגשי פנים אל פנים עם בכירי שוק ה-IT המקומי כמו גם ראשי החברה, רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל וסטיבן מלוני, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל יחידת רשת האבטחה בחברת VMware.

סטיבן מלוני (בתמונה),הדגיש בפנינו את החשיבות האסטרטגית ברכישת חברת AirWatch בראשית השנה (כ-1.5 מיליארד דולרים). סטיבן מלוניהחברה עוסקת בתחום המתלהט של MDM - ניהול התקנים ניידים (לרבות: סמארטפונים, טאבלטים ובקרוב גם התקני מחשוב לביש) בחברות העסקיות (mobile device management), תחום נוסק, שמשלב בתוכו מורכבות אבטחה של נכסי הארגון ופוטנציאל עסקי גבוה, חלק ממגמת ה-BYOD (שילוב התקנים ניידים אישיים לרשת הארגון). החברה הנרכשת שולבה לחטיבת EUC: End-user computing group וצפויה להעניק ל-VMware מעמד, עוצמה ובולטות בעולם המוביליטי.

מנכ"ל VMware פט גלסינגר (Gelsinger) כבר ציין בראשית השנה, בסמוך לרכישה, כי מדובר ברכישה איכותית המעצימה את כוחה של VMware בכישרון ובידע בעולם הנייד (בחודש מאי 2013 כיכבה החברה כמובילת 'רבעון הקסם' של גרטנר, בתחום פעילותה). אם תרצו, הרכישה מהווה גם מענה לרכישה דומה, שביצעה IBM ב-2013 של חברת FiberLink. אין ספק, VMware, עם הכנסות בשנת 2013 בסך 5.21 מיליארד דולרים ועם למעלה מחצי מיליון לקוחות ויותר מ-55,000 שותפים, בונה לא מעט על מינוף הצלחת הרכישה. אגב, פעילות AirWatch תיוצג מעתה בישראל ע"י השלוחה המקומית של VMware.

חברת VMware נמנית על הקבוצה המובילה בעולם הווירטואליזציה ותשתיות הענן. היא אינה בודדה ובחבורה הזו מתמודדים עימה על תקציבי העתק של המגזר העסקי ענקים דוגמת יבמ, סיסקו, HP, ATT, גוגל, מיקרוסופט, אמזון ונוספים. השוק הזה מתאפיין בבריתות אד-הוק לזמן קצוב או ארוך, לפי האינטרסים של בעלי הברית. היום אלו EMC  יחד עם VMware ו-F5 ורק לפני כשנתיים-שלוש היו אלו, רק לדוגמא,  EMC  ו- VMwareעם ,Cisco שהיום הפכה, כמה אירוני, למתחרה של השתיים.רענן ביבר

רענן ביבר, (בתמונה), מנכ"ל השלוחה הישראלית של VMware הציג בפנינו את חזונה של VMware, שעיקרו - להתרכז בניהול העסק והמשתמשים בתוכנה בלבד. ביבר 'הסתכן' ושיתף אותנו בהגיגיו בדבר מגמות החברה לשנה הקרובה, ומדובר בחברה, שעיקר פעילותה הוא בעולם התוכנה (אין לה מוצרי חומרה בתחום הרשת). בין אלו: המשך מעבר מסיבי של לקוחות גדולים ובינוניים לכיוון הענן. התשתית לכך היא הווירטואליזציה, שכבר מצויה בשלב מתקדם בחלק ניכר מהשוק. חזון מרכז המחשוב הווירטואלי SDDC הולך וקורם עור וגידים וכך גם הולך ומתעצם מעמדה של החברה (מתבטא גם בהערכה של גרטנר). גם מעמדה של החברה בעולם האחסון הווירטואלי צפוי להתחזק. כך גם בתחום ה-MDM.

עם אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי בכיר, אזור אגן הים התיכון בחברת VMware, שוחחנו על ההכרזה החדשה בישראל של פלטפורמת ה-,VMware Horizon 6 שהושקה באירופה ובארה"ב בחודש שעבר.

אופיר זמיר: יש לנו לא מעט לקוחות בישראל ל-VMware Horizon, בהם לקוחות בולטים במגזר הפיננסי. מדובר בפלטפורמה מוכרת היטב (ר' desktop-virtualization), שאנו מציעים לה עתה עדכונים ושדרוגים מתקדמים במסגרת מהדורה 6.

מה מציעה לנו הפלטפורמה?

זמיר: אנו משיקים בישראל את הפתרון VMware Horizon 6 המפשט מאד את הניהול והאוטומציה של התשתיות הווירטואליות בארגון. הפתרון החדש כולל יכולות להפצת אפליקציות (Published Applications) ותחנות עבודה וירטואליות (VDI) תחת פלטפורמת ניהול מרכזית אחת. זה הפתרון המקיף ביותר בתעשייה לתחנות עבודה וירטואליות, שכולל יכולת ניהול מרכזית לכל הסוגים האפשריים של יישומים ארגוניים בתחנות העבודה הווירטואליות, כולל תחנות פיסיות ומחשבים ניידים.

מה מייחד את הפלטפורמה החדשה?

זמיר: פתרון VMware Horizon 6 מציע לארגון יכולות חדשות המשתלבות למעטפת של פתרון מרכזי אחד, עם גישה יעילה לניהול יישומי Windows של תחנות עבודה וירטואליות. באמצעות הפתרון החדש, יישומים של ארגונים ומערכות הפעלה של Windows מנוהלים באופן מרכזי (מענן פרטי או ציבורי), באופן שעדכוני המערכת מתבצעים בזריזות, ביעילות ובאמינות. בנוסף, ה-Horizon 6 מאפשר ל'פבלש' למשתמש הקצה יישומים לפי הצורך, בין אם מדובר ביישומים בודדים או בתחנת עבודה מלאה, כל אלו, כאמור, לצריכה גם מענן פרטי וגם מעננים ציבוריים מבוססי טכנולוגית VMware.

מה פוטנציאל הפתרון למגזר העסקי?

זמיר: "ההכרזה מרחיבה ללא ספק את היקף השימושים, אותם יכולים הארגונים לספק לעובדיהם על בסיס טכנולוגיות EUC VMware. טכנולוגיות אלו מאפשרות לארגונים להצטרף למהפכה ביישומים האירגוניים ובתחנות העבודה שלהם בעידן הענן הנייד. זאת, באמצעות הרחבת הגישה לעובדים מכל מכשיר, מכל מקום, בהתבסס על פתרון מקיף, פשוט, מאובטח וחסכוני".

והמחיר?

זמיר: "פתרון VMware Horizon 6 מתייחס לנושאים האלה ומספק יכולות חדשות כמעט באותו מחיר של תחנות עבודה פיסיות. הפתרון מהווה ציון דרך מרכזי, שממשיך את קצב החדשנות המהיר אותו מציעה VMware כשלב הבא במעבר לתחנות עבודה וירטואליות.
פתרון ה-6 Horizon מספק את הפלטפורמה העשירה ביותר בשוק, עם יכולות 'פיבלוש' אפליקציות מבוססות RDS ותחנות עבודה וירטואליות ופיסיות ממערך ניהול מרכזי. בנוסף, מערך אחסון אופטימלי מסוג Virtual SAN מפשט ומוזיל את עלויות הפתרון כחלק מתפיסת ה-SDDC  (ר"ת software-defined data center). לכל היכולות החדשות הללו נוספת מערכת ניהול ואוטומציה המספקת ניהול ביצועים מלא, משאבים עם יכולות Self Service דרך חיבור חדש למוצר ה- vCloud Automation Center של VMware.
VMware



 
 
Bookmark and Share