Telecom News - ExperienceOne - ערכת תוכנה מתקדמת לשיפור הקשר עם הלקוחות

ExperienceOne - ערכת תוכנה מתקדמת לשיפור הקשר עם הלקוחות

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> ExperienceOne - ערכת תוכנה מתקדמת לשיפור הקשר עם הלקוחות
ExperienceOne - ערכת תוכנה מתקדמת לשיפור הקשר עם הלקוחות
מאת: חיים חביב, 19.5.14, 13:55IBM

יבמ חשפה חבילת תוכנה משולבת של כלים לסביבת ענן ובאתר הלקוח, שמסייעים לחברות לשפר תקשורת ומגע עם לקוחותיהן, תוך שילוב שיטות ומאמצים בתחומי השיווק, המכירות והשירות.

סקר, שערכה לאחרונה IBM בקרב קבוצה, שהקיפה כ-4,200 מנהלים בכירים, מצביע, שלמעלה ממחציתם מעצבים מחדש את ארגוניהם במטרה להדק יותר את הקשר עם לקוחותיהם. המחקר מצא, שחברות, שמציגות ביצועים משופרים מאלה של מתחריהם בשוק, ממוקדות בהצעת ערך מוסף ללקוח בכל מגע עמו, ובכלל זה באינטראקציות אותן הוא מנהל עם שותפיו העסקיים. השאיפה לביסוס התקשרות עמוקה יותר משותפת ל-90% מהמנהלים הבכירים.

החבילה החדשה נשענת על טכנולוגיות חדשניות, שפותחו בחטיבת המחקר והפיתוח של יבמ בהשקעה של יותר משלושה מיליארד דולרים, כמו גם למסע רכישות דוגמת Sterling Commerce, Tealeaf, Coremetrics, Unica, DemandTec, Xtify, ולאחרונה גם Silverpop, שמספקת פתרונות שיווק מותאמים אישית ומבוססי ענן. יבמ מספקת כלי תוכנה אלה לצד שירותי ייעוץ מתקדמים, שירותי סוכנות פרסום ושיווק דיגיטלי, ושירותי שילוב מערכות. במקביל, מפעילה החברה ברחבי העולם רשת בת 10 מעבדות חוויה אינטראקטיבית, שהקימה בהשקעה של 100 מיליון דולרים ומקצה 1,000 עובדים נוספים להעמקת הפעילות בתחום.

במהלך הנוכחי הוסיפה יבמ לסל הכלים שלה יכולות תוכנה משופרות לתמיכה בפעילויות מרכזיות בעולם קשרי הלקוחות. להכרה מעמיקה יותר של אוכלוסיית הלקוחות, שילבה יבמ בחבילות התוכנה כלי חיזוי אנליטי על בסיס ניתוח התנהלות ופעילות הלקוח ברשתות חברתיות. כלים אלה מסייעים בזיהוי בזמן אמת של מגמות בשוק על בסיס מידע ממקורות שונים. בין השאר, בנתה יבמ כלים אנליטיים המסוגלים להציג הילוך חוזר של תהליכי תקשורת עם הלקוח באפליקציות אנדרואיד ו-iOS, באופן המאפשר לאנשי השיווק ומומחי המסחר האלקטרוני להצביע על העיתוי המדויק בו החליט הלקוח להמשיך ולגלוש באתר, לבצע רכישה או לנטוש את התהליך.

יבמ מציגה גם 3 פתרונות למודלים עסקיים חדשים בסביבת ענן המציעים גמישות באופן הרכישה, הפריסה והתפעול של כלי ExperienceOne. הפתרונות משלבים שירותי ייעוץ, כלי תוכנה ותשתיות ענן בסביבת SoftLayer.

חבילת "נתוני לקוחות כשירות" מאפשרת לשלב נתונים ממגוון מקורות פנימיים וחיצוניים, על מנת לשפר את ביצועי השיווק ולהאיץ את צמיחת ההכנסות.

חבילת ניתוח אנליטי כשירות מסייעת בזיהוי מהיר של מגמות חדשות באוכלוסיית הלקוחות ובצפייה מראש של מאפייני התנהגות עתידיים שלהם, על מנת להציע מודל מדורג לפעילויות המתאימות ביותר בכל נקודת זמן, בשיטת "הפעולה הבאה הטובה ביותר", next best action.

חבילת המסחר האלקטרוני כשירות של יבמ מאפשרת לעסקים להציע חוויה דיגיטלית באיכות גבוהה, ולהאיץ את תהליך ההצגה לשוק של מגוון רחב של פתרונות ללקוחות.
 
עננים



 
 
Bookmark and Share