Telecom News - סקר פלאפון: למחצית מהציבור נמחק מידע חשוב בסמארטפון ללא יכולת שחזור

סקר פלאפון: למחצית מהציבור נמחק מידע חשוב בסמארטפון ללא יכולת שחזור

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> סקר פלאפון: למחצית מהציבור נמחק מידע חשוב בסמארטפון ללא יכולת שחזור
סקר פלאפון: למחצית מהציבור נמחק מידע חשוב בסמארטפון ללא יכולת שחזור
מאת: מערכת Telecom News, 20.5.14, 15:08עוז גור

כ-40% מבעלי הסמארטפונים מנצלים את כל נפח הזיכרון במכשירם ונאלצים למחוק ביוזמתם מידע מהמכשיר ו-70% חוששים ביותר מאבדן תמונות ואנשי קשר בעת השבתת המכשיר. השימוש העיקרי בסמארטפון  מעבר לשיחות - צילום תמונות.
 
בסוף אפריל 2014 ערכה פלאפון סקר באמצעות חברת אקספרטו, בפאנל אינטרנטי של חברת אי-פאנל, בקרב 302 נשאלים במדגם אקראי ומייצג. מהסקר עולה:

למחצית מהנשאלים נמחק בעבר מידע חשוב בסמארטפון ללא יכולת שחזור.

קרוב ל-40% העידו, שהגיעו לניצול מקסימלי של נפח הזיכרון בסמארטפון שלהם וכתוצאה מכך נאלצו למחוק מידע חשוב.

65% היו מעוניינים בנפח אחסון נוסף בסמארטפון.

אצל כ-70% החשש העיקרי באיבוד או השבתת המכשיר הוא איבוד מידע חשוב כמו תמונות, אנשי קשר וכד'. החשש הזה גדול יותר מנזק כספי (45%) או אי יכולת להיות זמין (34%).

על אף החשש הגדול הזה, עולה מהסקר כי הישראלים לא מגבים. רק כ-20% מהנשאלים ענו, שהם מגבים את המידע מהסמארטפון לעיתים קרובות.

 מעל 50% מהנשאלים מגבים לעיתים רחוקות או כלל לא.

כ-50% מהנשאלים ענו, שחוו בעבר אובדן של מידע קריטי במכשיר. מדובר על תמונות, סרטונים וטלפונים ללא יכולת לשחזר את המידע.

כ-30% ענו, שהמכשיר הנייד שומר את כל המידע שלהם לעומת כ-25% מהנשאלים שענו, שהמידע שלהם שמור במחשב הנייד או רק 5% שענו, שהמידע נשמר בענן גיבוי.

כ-90% מהנשאלים משתמשים בסמארטפון מעבר לשיחות גם כמצלמה, שמשמשת כמכשיר הצילום המרכזי עבור מרביתם, 82% משתמשים בו גם לגלישה וכ-70% ענו, שהוא משמש אותם גם לניווט. בנוסף, ענו הנשאלים, שהטלפון הסלולרי הוא מכשיר הצילום העיקרי שלהם.

עוז גור, מנהל אגף שיווק מוצרים ולקוחות פלאפון: "בשנים האחרונות אנו עדים לשימוש הגובר בסמארטפון לצילום וצפייה בתמונות וקטעי וידאו. המידע העצום הנשמר בנייד חשוב וקריטי ללקוח והזיכרון הקיים היום במכשירים כבר אינו מספיק, מה שמצריך הסרת תכנים לעיתים קרובות. "פלאפון Cloud", שירות לאחסון מידע בנפח של 100 ג'יגה ישירות מהנייד והמחשב לענן, מאפשר שמירת אלפי תמונות, סרטונים, הודעות ואנשי קשר, מספק מענה לצורך אמיתי ומאפשר ללקוח לנהל את המידע הרב במכשירו ללא קשר לגודל הזיכרון המקורי באמצעות פתרון מהיר, קל ונוח המאפשר גישה ושליפה של כל המידע יקר הערך שברשותו".


טלפון עתיק
ציור: מ. רבין



 
 
Bookmark and Share