Telecom News - פלאפון "מקדימה" את פרטנר ומודיעה על כניסה לתחום גלישה סלולרית ברכב

פלאפון "מקדימה" את פרטנר ומודיעה על כניסה לתחום גלישה סלולרית ברכב

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פלאפון "מקדימה" את פרטנר ומודיעה על כניסה לתחום גלישה סלולרית ברכב
פלאפון "מקדימה" את פרטנר ומודיעה על כניסה לתחום הגלישה הסלולרית ברכב, במהלך שנראה כהעתקה של ההזמנה ששלחה פרטנר לכתבים, להשקת שירותי רכב של הדור הבא, שירותים שייחשפו על ידה בשבוע  הבא. 
מאת: מערכת Telecom News, 22.5.14, 10:49מערכת ברכב

פלאפון מכרה עד כה כ-1,000 סימים לרכב וחתמה הסכם עם א.ד.י מערכות לרכב חכם לאספקת אלפי סימים נוספים, שיוטמעו במכוניות מדגמי שברולט, קיה, סובארו, ניסאן, רנו ועוד ולא רק ברכבי יוקרה.                 
 
פלאפון "הקדימה" את פרטנר, שתכנס מסיבת עיתונאים ביום ג' בשבוע הבא, כדי לחשוף מיזם מתקדם ברכב, והודיעה היום על כניסתה לתחום הגלישה הסלולרית ברכב. במסגרת זו היא החלה לשווק סימים ברכב, שיאפשרו ליבואניות הרכב להציע מגוון מוצרי תוכן ומולטימדיה בכל רכב. לא כל כך ברור מה חדש בהודעה של פלאפון, מלבד הצורך להקדים את ההשקה של פרטנר. 

ההסכם המשמעותי הראשון (של פלאפון) הוא עם חברת א.ד.י מערכות לרכב חכם העוסקת במתן פתרונות בתחום מערכות שמע ומולטימדיה, מיגון ותקשורת. במסגרת זו תספק פלאפון אלפי סימים, שיאפשרו ללקוחות כל החברות גלישה סלולרית ברכבם. רוכשי רכבים מתוצרת שברולט, קיה, סובארו, ניסאן, רנו ועוד יוכלו ליהנות מחיבור מערכות המולטימדיה שלהם לעולם הסלולר הכולל חיבור לאפליקציות ניווט בזמן אמת, תחנות רדיו אינטרנטיות וכד'.

הממשק החדש מוצע לנהגים כחלק ממערכת המולטימדיה הכוללת חווית גלישה בנפח של 12 ג'יגה (המספיקה ל-12 חודשים), תשתית אינטרנט להתקנת אפליקצייתWAZE  ומודם סלולרי המקשר בין מערכת ההפעלה של המולטימדיה ובין ענן האינטרנט דרכו ניתן להתקשר לשרתי ה WAZE או להאזין בקרוב למיוזיקס, אפליקציית המוזיקה  של פלאפון הכוללת מעל מיליון שירים.

מוטי קוסובסקי, סמנכ"ל שיווק א.ד.י מערכות לרכב חכם: "ההסכם עם חברת פלאפון הוא הסכם ראשון בענף, שיאפשר לנו להציע ליבואני הרכב לחבר את מערכות המולטימדיה המוקנות ברכבים לעולם האינטרנט , להתקין ע"ג המערכות אפליקציות ניווט בזמן אמת כגון וויז,
 להתחבר לתחנות רדיו אינטרנטיות וכד'. צפי המכירות למערכת מולטימדיה עם תשתית אינטרנט לשנה הקרובה עומד על כ-6,000 מערכות. אנו צופים, שלאחר שהמערכות החדשות תתחלנה להסתובב בשוק, נפח המכירות יגדל באופן משמעותי".

משה שיר, מנהל אגף לקוחות אסטרטגיים בחטיבה העסקית בפלאפון: "פלאפון פועלת להרחבת פעילותה העסקית ומאתרת מנועי צמיחה חדשים בשוק התחרותי הנוכחי. מלבד ציוד הקצה ברכב, אנו פועלים מזה מספר שנים בתחום ומציעים לחברות המנהלות ציי רכב מגוון שירותים מבוססי סלולר כמו איתור רכבים וניהול ציי רכב. ההסכם יאפשר לפלאפון להרחיב את פעילותה בתחום ה M2M ובכך להמשיך ולהציע ללקוחות ליהנות ממגוון שירותי התוכן והמולטימדיה של פלאפון גם כשהם במכונית באמצעות הסים ברכב. תחום ה- M2M ברכבים, שמאפשר לרכבים לדבר עם מכשירים חכמים אחרים, הולך וצובר תאוצה ונהיה בעל משמעות גם עבור חברות הסלולר. בעתיד הקרוב נראה יותר דגמי מכוניות בעלי גישה לאינטרנט ולגלישה סלולרית ובכך גם לאפשר חיבור לאפליקציות אינטרנטיות".

על פי מחקר של ארגון הGMSA-, יותר מ-20% מהרכבים, שיימכרו ב-2015, יגיעו עם חיבוריות מובנית ועד 2025 כל מכונית תהיה מחוברת למספר רשתות. ההכנסות העולמיות ממכוניות מחוברות ישלשו את עצמם בשנת 2018 ל-54 מליארד דולרים, לעומת 18 מליארד דולרים ב-2012.
פלאפון



 
 
Bookmark and Share