Telecom News - HOT מרחיבה את ערוצי המפגש עם הלקוחות ומשיקה את HOT STORE

HOT מרחיבה את ערוצי המפגש עם הלקוחות ומשיקה את HOT STORE

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> HOT מרחיבה את ערוצי המפגש עם הלקוחות ומשיקה את HOT STORE
HOT מרחיבה את ערוצי המפגש עם הלקוחות ומשיקה את  HOT STORE
מאת: מערכת Telecom News, 16.6.14, 11:52החנות החדשה של הוט

זו חנות חדשה לכל מותגי HOT וראשונה ברשת חנויות, שעתידה החברה לפתוח. כמו כן, מודיעה הוט מובייל על השקת שירות תיקונים למובייל ללקוחות כל חברות הסלולר בפריסה ארצית.

HOT הודיעה היום על השקת  HOT STORE - רשת חנויות חדשה של החברה. הוט חונכת היום בטבריה את החנות הראשונה מתוך רשת חנויות, שעתידה החברה לפתוח במרוצת השנה ברחבי הארץ, בהשקעה כספית של מיליוני ש"ח.

פתיחת רשת החנויות היא חלק מאסטרטגיית החברה לספק ללקוח נגישות וזמינות טובים ונוחים יותר, ולספק את כלל המוצרים והשירותים של הקבוצה תחת קורת גג אחת בחנות ממוקדת שירות.

אילן צחי, מנכ"ל :HOT "רשת החנויות HOT STORE היא חלק מאסטרטגית החברה לשפר את חווית המפגש עם הלקוח, לקדם את תפיסת השירות של החברה ולייצר מגע בלתי אמצעי עם לקוחות החברה".

החנות תציע את כל שירותי הקבוצה ביניהם חבילות הטריפל, מכשירי וחבילות סלולר ושיחות בינלאומיות. בחנות יימכרו המוצרים המשווקים ע"י החברה, ביניהם ה-HOTFiberBox, מכשירי סלולר, אביזרי סלולר ועוד. החנות החדשה כוללת עמדות התנסות בממיר החכם של החברה - ה-HotFiberbox.

החנויות תשמשנה גם כמרכזי שירות ולקוחות יוכלו למסור בהן מכשירים לתיקון ולקבל מכשירים מתוקנים בכל נקודה שיבחרו בארץ.
כמו כן מודיעה HOT mobile על שיתוף פעולה עם רשת המעבדות AFM לשירות תיקונים בפריסה ארצית  ללקוחות כל החברות לתיקון מכשירי הסלולר. כמו כן, מציעה החברה שירות משלים למקרי אובדן, גנבה ונזק מוחלט.  
טבלת השוואת מחירי הביטוח בין החברות (עפ"י HOT):
טבלת המחירים



 
 
Bookmark and Share