Telecom News - גרטנר: יבמ מובילה במכירות מערכי אחסון מבוססי פלאש

גרטנר: יבמ מובילה במכירות מערכי אחסון מבוססי פלאש

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> גרטנר: יבמ מובילה במכירות מערכי אחסון מבוססי פלאש
גרטנר: יבמ מובילה במכירות מערכי אחסון מבוססי פלאשאחסון
מאת: חיים חביב, 18.6.14, 14:10

דו"ח חדש, שפרסמה חברת הייעוץ גרטנר קובע, ש-IBM הובילה את שוק מערכי האחסון בפלאש (SSA) בשנת 2013 במונחי הכנסות.

מסתבר, לפי ממצאי גרטנר, שיותר ויותר לקוחות בעולם, שנדרשים לגישה מהירה ולעיבוד מסיבי של נתונים (Big Data) והפקת תובנות, עוברים לשימוש במערכות אחסון מבוססות על שבבי פלאש של יבמ, יותר מאשר אל מערכות של יצרנים אחרים.

טכנולוגיית זיכרון פלאש משמשת כיום במגוון מערכות, החל מטלפונים סלולריים וטאבלטים וכלה בכונני אחסון לעסקים. אלה מסייעים למשתמשים בשיפור ביצועי יישומים, ניתוח אנליטי ועיבודי Big Data.

כונני הפלאש של יבמ, אינם כוללים דיסק אלקטרו-מכאני (סובב), אך מציעים ביצועים גבוהים, שיהוי (latency) מזערי, ועלויות נמוכות הודות לחסכון באנרגיה ובשטח רצפה. עפ"י נתוני משתמשים, שימוש במערכות אלו הוביל לחסכון של 96% בצריכת החשמל, 95% בהוצאות מיזוג האוויר במרכז האחסון, ו-98% בשטח הרצפה -  בהשוואה לדורות קודמים של כונני דיסקים אלקטרו-מכאניים.

ניתוח שוק הפלאש העולמי, שפרסמה גרטנר בראשית החודש, מדרג את IBM כמובילת השוק, עם נתח שוק של 25% מההכנסות ממכירות מערכי אחסון בפלאש. בשנת 2012, דורגו במקום הראשון והשני ברשימה הזאת Violin Memory ו-EMC.

מערכות הפלאש מבית יבמ הן חלק ממערך מתרחב של פתרונות אחסון, שמציעה החברה, החל ממערכות פלאש מלאות, עבור במערכות אחסון מתקדמות בתצורת דיסקים בלבד או פתרונות היברידיים המשלבים פלאש ודיסק בהתאמה לצרכי הארגון. בנוסף, מערכות האחסון XIV של יבמ תומכות בזיכרון מטמון (cache) של עד 12 טרה-בייט המבוסס על רכיבי פלאש.

למעוניינים: ר' כאן סרטון 'לקוח מרוצה' - Memorial Hermann Health System, ארגון רפואי גדול הפועל בטקסס ללא כוונת רווח, שמפעיל 12 בתי חולים וציוד אבחון מתקדם.



 
 
Bookmark and Share