Telecom News - אריקסון וטלסטרה האוסטרלית שברו את מחסום מהירות הסלולר

אריקסון וטלסטרה האוסטרלית שברו את מחסום מהירות הסלולר

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> אריקסון וטלסטרה האוסטרלית שברו את מחסום מהירות הסלולר

אריקסון וטלסטרה האוסטרלית שברו את מחסום מהירות הסלולר

מאת: מערכת Telecom News, 24.6.14, 12:12LTE

בניסוי שערכה אריקסון עם מפעילת הסלולר האוסטרלית טלסטרה הושגה מהירות שיא בהורדת נתונים במהלך הדגמת רשת סלולר מתקדמת מדור 4.

 
אריקסון Ericsson הודיעה, שלראשונה בעולם הועברו נתונים ברשת סלולר חיה במהירות של 450  Mbps בשילוב 3 ערוצי LTE 20MHz. אריקסון וטלסטרה Telstra השלימו את ההדגמה כדי להראות את המהירויות, שניתן להשיג במספר רב של ערוצי LTE עם תוכנת צימוד ערוצי LTE-A של אריקסון ברשת ניידת מתקדמת.

מהירות ההורדה הושגה ברוחב פס של 60 MHz ע"י שילוב ערוץ LTE20MHz ברצועת ה-1800 MHz ועוד 2 ערוצי LTE20MHz ברצועת ה-2600 MHz. בניסוי נעשה שימוש בדור הבא של התקני ה-LTE.

ההדגמה בוצעה עם ציוד מסחרי זהה לזה הנרכש ע"י מפעילים בארץ. הגדלת היכולת לשלב 3 ערוצים אל מול 2 שהיו זמינים עד כה, מספקת תוספת נכבדה לקצבי גלישה, לחוויית משתמש גבוהה יותר ולכמות משתמשי LTE גדולה יותר לה ניתן לספק שירות.

מייק רייט, מנכ"ל חטיבת הרשתות בקבוצת טלסטרה: "הדגמה טכנולוגית זו היא צעד חשוב בדרך למוכנות הרשת. טלסטרה ואריקסון ממשיכות את המחויבות לקדם את הרשתות הניידות. כך, שתנהלנה את צרכי הנתונים האלחוטיים בעתיד עבור הלקוחות.

בדצמבר 2013 הדגמנו מהירות של 300Mbps יחד עם אריקסון ו-5 חודשים בלבד לאחר מכן אנו כבר מדגימים מהירות של 450Mbps. האימוץ של התקנים מוכנים ל-LTE-A גדלה ומבדקים טכנולוגיים מתקדמים כגון אלה חיוניים לאסטרטגיית פיתוח הרשת שלנו כדי להבטיח, שאנו מסוגלים לספק את מהירויות וחוויית הרשת האמינות ביותר ללקוחות".

תומאס נורן, מנהל מוצרי רשתות רדיו אזוריות באריקסון: "ביצענו הדגמה מוצלחת של LTE-A עם יכולת צימוד ערוצי של 3 מרכיבים ברשת. המשך הפיתוח של ההתקנים קריטי למפעילים המובילים כדי להבטיח, שהרשת תעמוד בקצב של התפתחות ה-LTE-A".

ככל שמתרחבת תעבורת ה-LTE, המפעילים מחפשים טכנולוגיות שתעשנה את השימוש היעיל ביותר בתדר הזמין. צימוד ערוצי היא טכנולוגיה מרכזית לצורך זה. בנוסף, פריסת רשתות מתקדמות תומכת בחדשנות עסקית ובפיתוח החברה המקושרת. משתמשים ניידים מסתמכים יותר ויותר על הפס הרחב הנייד כחלק מחיי היומיום. רשתות מתקדמות יותר תתמוכנה בחדשנות נוספת.

אריקסון היא מובילה עולמית ב-LTE. כיום, 50% מתעבורת ה-LTE בטלפונים חכמים עוברת ברשתות עם ציוד של אריקסון, פי 2 מהתעבורה של המתחרה הקרוב ביותר. אריקסון מניעה גם את 2 רשתות ה-LTE Advanced בצימוד ערוצי המתקדמות בעולם בדרום קוריאה. אריקסון חתמה על יותר מ-190 חוזי LTE ו-Evolved Packet Core מסחריים ביותר מ-70 מדינות ב-6 יבשות, מתוכן 140 רשתות כבר עלו לאוויר. אריקסון נוכחת כיום בכל שוקי ה-LTE עתירי התעבורה לרבות ארה"ב, יפן, דרום קוריאה, אוסטרליה וקנדה ונבחרה ע"י 10 מפעילי ה-LTE המובילים על סמך דירוג מנויי ה-LTE בעולם. היא צופה להחזיק ב-25% מכל הפטנטים החיוניים ל-LTE ל-TDD ול-FDD ותומכת בחומרה ותוכנות משותפות למערכות FDD ו-TDD כדי להעניק למפעילים גמישות בפריסות FDD ו-TDD.

אריקסון
 
 
 



 
 
Bookmark and Share