Telecom News - איך לבנות דף פייסבוק מנצח לעסק שלך בלי להוציא שקל

איך לבנות דף פייסבוק מנצח לעסק שלך בלי להוציא שקל

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> איך לבנות דף פייסבוק מנצח לעסק שלך בלי להוציא שקל
איך לבנות דף פייסבוק מנצח לעסק שלך בלי להוציא שקל
מאת: ורד מודעי, 26.6.14, 15:30ורד מודעי

הדרך המהירה ביותר לפתח קהל אוהדים רחב היא פרסום ממומן. אולם, מה קורה כשאין תקציב? כיצד יגלו האוהדים את הדף שלך?

בים עמודי הפייסבוק המטרה היא להבליט את העמוד שלך, אל מול המתחרים. בעבר, על מנת ליצור נוכחות מכוונת היה צורך לרכוש דומיין, להקצות משאבים ובסופו של דבר לבנות.

כיום ניתן לפנות לאחת הפלטפורמות החברתיות ובראשן פייסבוק, ליצור דף עסקי או חנות וירטואלית ללא תשלום, ולבצע משם את מרבית הפעילות העסקית המקוונת. הדרך המהירה ביותר לפתח קהל אוהדים רחב היא פרסום ממומן. אולם, מה קורה כשאין תקציב? כיצד יגלו האוהדים את הדף שלך?

תן ערך מוסף לגולש - הצג בדף מידע אותו לא ימצא הגולש במקומות אחרים. תן גישה מהירה למה שחשוב לך בעזרת טאבים יעודיים. תן לגולש מידע עדכני ביותר על מנת שלא יצטרך לחפש אותו באתרים אחרים.

חבר את הדף שלך לפלטפורמות אחרות – יש לך אתר אינטרנט? אולי עמוד טוויטר פעיל? ומה עם לינקדאין? כל הפלטפורמות הללו צריכות להיות מחוברות ביניהן ולהוביל את המשתמש מאחת לאחרת על מנת לתת לגולש תמונה כוללת שלך ושל ההיצע שלך ולהפוך אותו מלקוח אקראי ללקוח חוזר.

תן תוכן מנצח - הפוסטים צריכים להיות מדוייקים ולספק לקורא את המידע הדרוש לו. טקסט ארוך מדי יגרום לקורא לדלג על הפוסט ולעבור לפוסט הבא. הוסף תמונות, וודא שהן מתאימות בגודלן לדרישות של פייסבוק, הוסף סרטוני וידאו. אמצעים אלה מאפשרים תקשורת טובה יותר עם קהל האוהדים.

הפעל את הגולשים  - אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך אוהדים חדשים ולקבל תגובות מאוהדים קיימים היא קיום תחרויות וחידונים. הגולשים אוהבים לקבל פרסים, אך גם ללא פרסים הם אוהבים שמאתגרים אותם.

דבר עם האוהדים שלך – תן לייק או הגב לאוהד, שרשם תגובה על פוסט שהעלת, גם אם התגובה אינה חיובית. הפוך אוהד מתלונן לאוהד מהלל עם תגובה עניינית ומהירה.

תייג דפים אחרים – הדרך הטובה ביותר לבנות רשת היא לבנות קשרים ושיתופי פעולה. אחת הדרכים הראשוניות היא סימון לייק ותיוג דפים. כשתיתקל במאמר או בפוסט, שאתה חושב, שיועיל לקהל האוהדים שלך, שתף אותו.

השתמש באפשרויות הצמד למעלה (Pin to Top) או סמן בכוכבית (Highlight) פוסטים חשובים ביותר - אלו אפשרויות, שתגדלנה ותדגשנה פוסטים חשובים. כך, האוהדים שלך לא יפספסו אותם בים המידע. על פי האלגוריתם של פייסבוק, רק חלק מהאוהדים שלך רואים את הפוסטים שהעלית, שיטה זו מאפשרת חשיפה טובה יותר לפוסטים.

השתמש באינסייט (Insight) של פייסבוק – פייסבוק מספקת לכל דף עסקי עם 30 אוהדים או יותר סטטיסטיקה מפורטת על הפעילות בדף. השתמש בנתונים כדי להכיר את הקהל שלך והרגלי הגלישה שלו ולהבין מה הצרכים שלו ממך. השתמש בתובנות אלו כדי לכוון טוב יותר את הפוסטים למטרותיך, להיענות לצרכי האוהדים, להביא אוהדים חדשים ולהפוך אותם ללקוחות.

יש דרכים שונות להעלות את המודעות לדף הפייסבוק שלך ללא צורך בהשקעה כספית. בעזרת היכרות מעמיקה של קהל האוהדים, תוכן רלוונטי מנצח וקשר רציף עם האוהדים ניתן להעלות את מספר האוהדים בדף בלי להוציא שקל מהכיס.
 
מאת: ורד מודעי, יוני 2014.
דיגיטל בוסטר, ניהול מדיה חברתית.
vered.modai@gmail.com
לייק



 
 
Bookmark and Share