Telecom News - הסטארטאפ adMingle משיק תוכנית קידום עסק קטן-בינוני ברשתות החברתיות

הסטארטאפ adMingle משיק תוכנית קידום עסק קטן-בינוני ברשתות החברתיות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ adMingle משיק תוכנית קידום עסק קטן-בינוני ברשתות החברתיות
הסטארטאפ  adMingle משיק תוכנית לקידום עסקים קטנים-בינוניים ברשתות החברתיות
מאת: מערכת Telecom News, 30.6.14, 19:24רשת חברתית

עסקים קטנים-בינוניים (SMB), שאינם עתירי משאבים כספיים, נדרשים ל'חשיבה מחוץ לקופסא' בפעילות הפרסומית שלהם במדיה החברתית ו-adMingle נותנת להם פתרון.

חברת ההזנק AdMingle, שמספקת פלטפורמת פרסום דיגיטלית לקידום מותגים וחברות באמצעות מקדמים ברשתות החברתיות, משיקה לראשונה תוכנית מיוחדת המותאמת לצורכי ארגונים קטנים-בינוניים SMB)). במסגרת התוכנית תוצע לבעלי עסקים חבילת הנחות ותמריצים מיוחדת, שתאפשר גם לעסקים קטנים-בינוניים לחזק את הנוכחות שלהם ברשתות החברתיות ולהגדיל את מעגל הלקוחות.

adMingle מציעה לחברות לקדם מותגים על בסיס מודל תשלום מהפכני לחיבור בין המפרסמים לקהלי היעד. למעשה החשיפה במדיה החברתית נעשית ע"י הגולשים, שמשמשים כמקדמים (publishers) במדיה החברתית ותמורת שיתוף חבריהם בקמפיינים פרסומיים שונים הם מקבלים תשלום. השירות מוצע ברשתות החברתיות- פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ואף בווטסאפ.

AdMingle מאפשרת למפרסמים למנף מהלכים פרסומיים בדרך חוויתית ולהגיע לקהלי היעד שלהם בדרך המושתתת על הנאת השיתופיות ברשת החברתית. המפרסמים יכולים להגדיר קהלי יעד בהתאם לפרופיל דמוגרפי מדויק תוך יתרונות כגון הגדלת החשיפה, ויראליות, הנעה לפעולה והחזר השקעה גבוה. 

תהליך ההצטרפות כמקדם באדמינגל הוא מהיר ומתחיל בבניית פרופיל אישי, שמאפשר להציע בצורה אישית קמפיינים שונים המתאימים לפרופיל. כך, המקדם יכול לבחור את אלה, שהוא מעוניין לקדם לפי העדפותיו והחיבור שלו למותג. התשלום למקדם מבוסס עפ"י יעדים מוגדרים כגון מספר הקלקות או יצירת מעורבות אחרת של חבריו בקמפיין הפרסום.

אדמינגל פועלת בעשרות מדינות, כולל ישראל, ובין לקוחותיה נמנים מותגים מובילים בעולם. ב-2013 היא נבחרה לאחת החברות החדשניות באירופה בקטגוריית מדיה חברתית בתחרות Red Herring  ולפני מספר חודשים הגיעה ל-6 הפינליסטיות בין 158 חברות בתחרות adMarkting.

דוד אדי, מנכ"ל adMingle ישראל: "adMingle היא כלי אידיאלי לעסקים קטנים-בינוניים בשל העובדה, ששיווק 'פה לאוזן' כבר הוכח במחקרים כשיטת פרסום יעילה ביותר. כמו כן, עסקים אלה אינם משופעים בתקציבים גבוהים וכדי לבלוט נדרשים לחשיבה מחוץ לקופסא. לכן, adMingle היא כתובת מתאימה עבורם לקדם את החשיפה שלהם ברשת בצורה חכמה, שתייצר בקרב לקוחות פוטנציאליים הנעה אמיתית לפעולה לאחר שקיבלו המלצה מחבר על אותו עסק. הפלטפורמה שלנו מוכיחה יחסי המרה באחוזים שלא נראו עדיין בקמפיינים פרסומיים במדיה החברתית ואנו מזמינים בעלי עסקים לבחון את היכולות שלנו והתוצאות בשטח". 
 
אדמינגל



 
 
Bookmark and Share