Telecom News - גוגל שדרגה את מערכת ההפעלה של הכרומקאסט

גוגל שדרגה את מערכת ההפעלה של הכרומקאסט

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> גוגל שדרגה את מערכת ההפעלה של הכרומקאסט
מערכת ההפעלה החדשה של הכרומקאסט (Chromecast) מאפשרת צפייה בטלוויזיה של כל תכני הסמארטפון מסוג אנדרואיד שיש בידי המשתמש. מחיר הכרומקאסט בישראל - כ- 200 ש"ח, מה שהופך אותו לפתרון ה- IPTV \ OTT הזול בישראל.
מאת: מערכת Telecom News, 12.7.14, 11:30
גוגל לוגו

ה- Chromecast החדש של גוגל מאפשר מהיום צפייה בטלוויוזיה של כל תכני הסמארטפון. עד היום, אביזר ה- Chromecast המקורי של גוגל איפשר צפייה מוגבלת של יישומים בודדים בטלוויזיה, כמו Netflix   ,Hulu YouTub.

כעת (החל מגירסה 1.7) ניתן להעביר לטלוויזיה גם תכנים אחרים שמוצגים על מסך הסמארטפון, כמו תמונות, מצגות, מסמכים ועוד. תכונה זאת אפשרית עבור טלפונים כמו נקסוס, וכמה דגמים פופולריים של סמסונג, LG, HTC ועוד. אולם התכונה הזאת אינה נתמכת בטלפונים  של אפל, בהם ניתן להשתמש ב- AirPlay וב- ApplleTV בלבד. למשתמשי אנדרואיד, מדובר כמובן בקפיצת מדרגה מאוד אטרקטיבית. 

על פי אתר השוואה המחירים הטוב בישראל - Ret (כאן), מחיר הכרומקאסט מתחיל מ- 199 ש"ח (כולל מע"מ ומשלוח,המחיר בחו"ל: 35 דולרים), מה שהופך אותו לסטרימר הטלוויזיה הזול והטוב ביותר שיש כיום בשוק. המכשיר הקטן, המתקדם והקומפקטי הזה גם עוקף את הרגולציה התקועה בישראל לשידורי OTT (ר"ת: Over the Top Television) והופך כל "טלוויזיה טיפשה" ל"טלוויזיה חכמה", בלי להחליף את הטלוויזיה.


Chromecast
 



 
 
Bookmark and Share