Telecom News - הראשונה בישראל: Orange מרימה את המתג ומשיקה את טכנולוגיית ה-LTE

הראשונה בישראל: Orange מרימה את המתג ומשיקה את טכנולוגיית ה-LTE

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הראשונה בישראל: Orange מרימה את המתג ומשיקה את טכנולוגיית ה-LTE
הראשונה בישראל: Orange מרימה את המתג ומשיקה את טכנולוגיית ה-LTE
מאת: מערכת Telecom News, 15.7.14, 13:00חיים רומנו

שירותי הדור הרביעי Orange 4G יוענקו ללקוחות החברה ללא תוספת תשלום. כ"כ, אורנג' מוכנה להשקה של טכנולוגיית LTE Advanced  (דור 4.5) בהינתן הקצאת התדרים הדרושה ומכשירים תומכים (שעדיין אין בישראל).

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר (בתמונה): "אנו גאים להיות החברה הראשונה המספקת ללקוחותיה את שירותי הדור הרביעי בפריסה הרחבה  ביותר. היום אנו שוב שמחים להשיק את רשת הדור הרביעי לטובת הציבור בישראל. פניה של פרטנר נשואות קדימה אל העתיד, אל הקדמה. פרטנר  מוכנה כבר היום להשקת של טכנולוגיית LTE Advanced - 4.5 בהינתן הקצאת התדרים הדרושים וציוד הקצה תומך.

לאורנג' כ-750 אתרים משדרים עד סוף החודש (ראה מפה למטה) הפרוסים ברחבי הארץ והכוללים ערים מרכזיות כמו גם אזורים פריפריליים. מידי חודש מתווספים עשרות אתרים חדשים עד פריסת הרשת באופן מלא בסוף השנה".
 
לקוחות החברה, בעלי מכשירים תומכים  יכולים להיכנס לאתר החברה להירשם לשירותי Orange 4G באופן עצמאי. 

במקביל, לקוחות Orange ו- 012 mobile, בעלי הסמארטפונים התומכים בטכנולוגיה החדשה מועברים מהיום לרשת 4G Orange באופן יזום והדרגתי. 

אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל: "אריקסון ישראל גאה להיות ספקית ציוד התקשורת של פרטנר. רשת הדור הרביעי המתקדמת, שפרטנר משיקה היום, היא בעלת יכולת של LTE Advanced. אריקסון ממשיכה להוביל את טכנולוגית הרשתות בפס רחב ולספק ללקוחותיה טכנולוגיה, שמאפשרת את מהירויות העלאה והורדת תכנים הגבוהות ביותר. לאריקסון מחויבות לשמור גם בעתיד על יתרון טכנולוגי. רק לאחרונה הדגמנו יכולות של דור 5 בקצבים של למעלה מ-Gbps 5".

פרטים מלאים על מכשירים תומכים, כיסוי גאוגרפי, עדכוני גרסת מכשירים ומידע נוסף ניתן לקבל באתר החברה בכתובת orange.co.il  ב- mini site ייעודי .
הצטרפות לשירותי Orange 4G
מפת אזורי כיסוי
מכשירים תומכים
 אפשרות לעדכון גרסה
שאלות ותשובות 
מפת הפריסה



 
 
Bookmark and Share