Telecom News - מפתח ה-Litecoin: ה-Dogecoin גוסס ויש להצילו ממוות ע"י מיזוג כרייה

מפתח ה-Litecoin: ה-Dogecoin גוסס ויש להצילו ממוות ע"י מיזוג כרייה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מפתח ה-Litecoin: ה-Dogecoin גוסס ויש להצילו ממוות ע"י מיזוג כרייה
מפתח ה-Litecoin: ה-Dogecoin גוסס ויש להצילו ממוות ע"י מיזוג כרייה
מאת: מערכת Telecom News, 21.7.14, 14:20Dogecoin

Charlie Lee מפתח המטבע הקריפטוגרפי ה-Litecoin טוען, שה-Dogecoin נדון למוות ויחוסל כנראה תוך שנה, ושמרבית חברי קהילת ה-Dogecoin לא מבינים את מהות הבעיה.

Charlie Lee, מפתח המטבע הוירטואלי ה-Litecoin, נאם בכנס הביטקוין בשיקגו ועסק בצעדים, שמטבעות וירטואליים צריכים לנקוט, כדי להצליח.

כבר לפני מספר חודשים הוא הציע למפתחי ה-Dogecoin ולקהילת ה-Dogecoin עסקת מיזוג כרייה עם ה-Litecoin. כך, שהכורים יקבלו את 2 סוגי המטבעות. אולם, מפתחי ה-Dogecoin התעלמו והמשיכו באי-נקיטת צעדים. לכן טוען Lee, שה-Dogecoin לא ישרוד.

Lee אומר, שהמטבעות הדיגיטליים צריכים לגוון את פלטפורמת הכרייה שלהם ולא להעתיק מביטקוין או מ-Litecoin. הוא סבור, שאם זה לא ייעשה, אזי  מטבעות וירטואליים רבים יגוועו. במקרה של Dogecoin הוא מאמין, שקצב הכרייה (hashrate) הוא הבעיה שתחסל את המטבע ושעל צוות הפיתוח של ה-Dogecoin להתעשת ולפעול, כי רוב חברי קהילת ה-Dogecoin לא מבינים את מהות הבעיה.

קצב הכרייה הוא כה נמוך והגיע לרמה מסוכנת, לנקודה בה כל אחד עפם חוות ASIC יכול לתקוף את המטבע הזה.

ה-Dogecoin כבר עמד בעבר מול בעיית ה-51%, אך נחלץ במזל רב. Lee היה בין הראשונים להושיט עזרה והציע בעבר מיזוג כרייה, אך הוא נדחה ע"י קהילת ה-Dogecoin כבר פעמיים.

Lee טוען עתה, ש-Dogecoin ימות תוך שנה וזה יתרחש כי הכורים מקבלים פחות ופחות מטבעות בקצב הולך וגובר, וקצב הכרייה של ה-Dogecoin עומד כרגע על 1/15 מזה של ה-Litecoin.

Lee לא רוצה להשאיר את קהילת ה-Dogecoin מול האיום הזה ומציע שוב מיזוג כרייה. הוא טוען, שאי ההיענות להצעתו נובעת מרגשות גאווה, שאין להן מקום. מיזוג כרייה לא יקשור בין 2 המטבעות אלא יקשור רק את הכרייה עצמה. הכורים יכרו ויקבלו את 2 המטבועת באותו הזמן, כמו במקרה של ה-Namecoin והביטקוין.

Lee סבור, שהתקפת 51% על ה-Dogecoin נמצאת באופק, ה-Block reward יורד בחדות ועל קהילת ה-Dogecoin לפעול לפני שיהיה מאוחר מדי. ברגע שתחל התקיפה, אנשים יאבדו את האמון במטבע.

נתוני המטבע הקריפטוגרפי Dogecoin בעת כתיבת שורות אלו עפ"י אתר coinmarketcap.com: מספר מטבעות 87,886,300,000, נפח שוק 20,814,376 דולרים, נפח שוק יומי 225,408 דולרים, ערך 0.000237 דולר, ירידה יומית של 0.26%, מקום מס' 8 בין המטבעות הקריפטוגרפיים במסחר.

נתוני ה-Litecoin: מספר מטבעות 30,406,200, נפח שוק 258,217,052 דולרים, נפח שוק יומי 1,360,080 דולרים, ערך 8.49 דולרים, עליה יומית של 0.08%, מקום מס' 2 ברשימת המטבעות הקריפטוגרפיים במסחר.

יש להעיר, שרשת ה-Litecoin עצמה עמדה גם היא לפני כחודשיים בפני משבר 51% כפי שדיווחנו - כאן.

עדכון 6.8.14, 16:10: אומץ מיזוג הכרייה בין Dogecoin ל-Litecoin. הדבר יאפשר לכורים לקבל את 2 המטבעות וכך יגדל שכרם:

 Allowing Dogecoin miners to also mine Litecoin will secure both networks and increase the reward for miners of both currencies (assuming they switch to merged mining). It seems like a win/win for both currencies
Pools will  have to update to support merged mining
Doge will require another hardfork


 
ביטקוין, Litecoin ו-Dogecoin



 
 
Bookmark and Share