Telecom News - פרטנר ופלאפון למען ועם חיילי צה"ל – הטבות לחיילים

פרטנר ופלאפון למען ועם חיילי צה"ל – הטבות לחיילים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> פרטנר ופלאפון למען ועם חיילי צה"ל – הטבות לחיילים

פרטנר ופלאפון למען ועם חיילי צה"ל – הטבות לחיילים
מאת: מערכת Telecom News, 23.7.14, 18:35תרומה

פרטנר---Orange ו-012 תזכה את חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים, הנמצאים באזור עוטף עזה על התקופה שלא התאפשר להם להשתמש בנייד. עובדי פלאפון תרמו מעל טון וחצי ממתקים, מזון ומוצרי הגיינה לחיילים.

בפרטנר נענו לבקשת הורה, שפנה לכל חברות הסלולר וביקש לשקול את האפשרות לא לחייב את החיילים, שמצויים בפעילות מבצעית, שלא התאפשר להם השימוש בנייד. לכן, פרטנר תזכה את מנוייה, חיילי צה"ל בשירות סדיר ובמילואים, שלא היה באפשרותם לבצע שימוש למעלה מ-48 שעות רצוף, בגין התקופה, שלא השתמשו בטלפון הנייד. הזיכוי יבוצע באופן אוטומטי בחשבונית החודשית.

פעילות זו מתווספת להטבה אשר העניקה החברה לכל לקוחות Orange ברחבי הארץ, הרחבת נפח הגלישה ל- 10GB ללא תשלום ועד סוף חודש יולי כפי שדיווחנו – כאן.  גם הצפייה בכל תכני הטלוויזיה והפורטל ובאפליקציה MyHDTV היא ללא תשלום עד סוף חודש יולי.
 
מתחילת מבצע צוק איתן התגייסה אורנג' למען חיילי צה"ל ותושבי ישראל: היא שולחת מידי יום, החל מתחילת המבצע, 3 ניידות לאזורי הכינוס של החיילים בעוטף עזה. הניידות מצוידות בגנרטורים, מטענים לכל סוגי המכשירים, מאות סוללות מוטענות, מכשירים ניידים זאת, כדי לאפשר לחיילים קשר עם הבית. היא גם מתאימה את מערך השירות לצרכי השעה, מתגברת את מוקדיה הטלפונים, מרחיבה את קיבולת האתרים באזורי המתיחות  ופועלת למען עובדיה ובני משפחותיהם באזורי המתיחות ואלה שגויסו.
פרטנר מחלקת טאבלטים
עדכון 27.7.14, 16:20: החל מיום שישי 25.7.14,  מבקרים עשרות עובדי פרטנר, בשיתוף נציגי האגודה למען החייל, את פצועי צה"ל, בבתי החולים ברחבי הארץ ומחלקים להם טאבלטים כדי להנעים את שהותם בבית החולים.

עדכון 29.7.14, 13:55: אורנג' החלה לאפשר בשת"פ עם האגודה למען החייל ודואר ישראל משלוח ד"ש מהשטח באמצעות גלויות, מאחר שעקב הוראות האוסרות על דיבור בנייד באזורים מסוימים מתקשים חיילי צה"ל ביצירת קשר עם בני משפחותיהם. הגלויות הופקו במיוחד לחיילי צה"ל ותחולקנה באמצעות הניידות של Orange הנוסעות מידי יום מתחילת מבצע "צוק איתן" לשטחי הכינוס עם מטענים, סוללות,  עמדות הטענה, גנרטורים וניידים לחיילים. הגלויות תועברנה ללוחמים ו-Orange תמסור אותן לבית המיון המרכזי של דואר ישראל, שישלח אותן ליעדן באופן מידי.
 
גם פלאפון התגייסה למען חיילי צה"ל:
העובדים
פלאפון בשטחתרמו מעל טון וחצי של ממתקים, מזון ומוצרי היגיינה למשלוח לחיילי הסדיר והמילואים. החבילות המתוקות הוכנו ע"י עובדי החברה עצמם (בתמונה משמאל), שהתגייסו למשימה והעבירו שעות רבות באריזתן. המוצרים בחבילות כללו חטיפים, מגבות, תחתונים, גופיות, מוצרי טואלטיקה, שתייה קלה ועוד ונרכשו ע"י עובדי החברה עצמה, שהוזמנו לתרום מוצרים וכולם יחדיו נאספו ונארזו עבור החיילים.
החבילות עצמן נשלחו לחיילים באמצעות האגודה למען החייל ומתנדבי החברה ויגיעו אליהם החל מהיום ובימים הקרובים. החבילות יגיעו ללוחמי הנדסה וגבעתי הנמצאים במוצבי הדרום.
בנוסף, שלחה פלאפון חבילות גם לעשרות עובדיה, שנקראו לשירות המילואים. החבילות, שהגיעו לביתם של העובדים, הכילו מוצרי יסוד, מזון ועוד.
 
חברת פלאפון פתחה קייטנות במספר נקודות לרווחת תושבי הדרום, בהם משתתפים כמאה ילדים שנהנים מקייטנה במרחב מוגן עם מפעילות, משחקים, ארוחות צהריים ובוקר ועוד.
 
בנוסף, במהלך השבועיים האחרונים, מסיירים עובדי פלאפון עם ניידות הטענה מיוחדות ומספקים סימים ומתנות עבור החיילים, שנמצאים זמן רב בשטח ללא יכולת הטענה. הניידות מסתובבות בין החיילים בכל מוצבי הדרום וגם באזור יהודה ושומרון.
 
 

חיילים

 
 



 
 
Bookmark and Share