Telecom News - פלאפון ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל מספקים ללוחמים תקשורת

פלאפון ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל מספקים ללוחמים תקשורת

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> פלאפון ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל מספקים ללוחמים תקשורת
פלאפון ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל מאפשרים ללוחמים להתקשר הביתה
מאת: מערכת Telecom News, 28.7.14, 11:04התקשרות הביתה
 
אחרי שלושה שבועות של לחימה מאפשרים פלאפון ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל  ללוחמים בדרום ליצור קשר עם משפחותיהם באמצעות ניידות מיוחדות עם מכשירים להתקשרות.

פלאפון ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל יוצאים היום במהלך משותף, שיאפשר ללוחמים בדרום ליצור קשר עם משפחותיהם. החל מהיום יגיעו לאזור הלחימה (למעשה, לאזורי הכינוס) בדרום ניידות מיוחדות של פלאפון ובהן מכשירים, שיאפשרו לחיילים, שאין ברשותם מכשיר נייד, ליצור קשר עם משפחתם לאחר תקופה ארוכה שלא היו בקשר עם הבית.

אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל: "ברכות לפלאפון על הפעילות החשובה. מכיוון שיש חיילים, שנבצר מהם לטלפן הביתה מסיבות של ביטחון שדה, היכולת לחזק את הקשר בין החייל למשפחתו  היא מבורכת ועל כך אנו מודים להם".

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: "לפלאפון קשר ארוך שנים עם האגודה למען החייל. התגייסנו למען החיילים בכל מה שניתן, החל מערכות מזון וממתקים וכלה בניידות הטענה. כעת בכוונתנו להגיע קרוב עד כמה שיותר לאזור הקרבות, על מנת לאפשר לחיילים למסור דרישת שלום למשפחותיהם באמצעות הסלולר. זה המעט שניתן לעשות בימים אלו למען חיילי ישראל".

פלאפון מעניקה בימים אלה הטבה של 5 ג'יגה נוספים לגלישה ללקוחותיה בדרום וכן לחיילים למשך שבועיים. וכפי שדיווחנו – כאן, עובדי פלאפון אספו כ-1.5 טון של מוצרי מזון, ממתקים, ביגוד והיגיינה לטובת החיילים בדרום. בנוסף, מסיירים עובדי פלאפון עם ניידות הטענה מיוחדות ומספקים מטענים, סימים עבור החיילים הנמצאים בשטח ללא יכולת הטענה.
 



 
 
Bookmark and Share