Telecom News - אקמאי העולמית מצטרפת לאקסלרטור הסייבר של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל

אקמאי העולמית מצטרפת לאקסלרטור הסייבר של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אקמאי העולמית מצטרפת לאקסלרטור הסייבר של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל
אקמאי העולמית מצטרפת לאקסלרטור הסייבר של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 29.7.14, 18:01אקסלרטור
 
השותפות עם אקמאי באקסלרטור הסייבר מתווספת לשותפות, שהכריזה מיקרוסופט לאחרונה  עם קרן ההון סיכון ,JVP שתציע השקעה של 1 מיליון דולרים לאחד הסטארטאפים המבטיחים בתום התוכנית. אקמאי תציע השקעה של 25,000 דולרים בכל סטארטאפ, שיתקבל לתוכנית, כהלוואה בת-המרה למניות. יזמים יכולים עדיין להירשם  למחזור הסייבר.
 
מיקרוסופט ונצ'רס, יוזמה גלובלית שנועדה לסייע ליזמים לבנות חברות גדולות, וחברת אקמאי, ספקית שירותי ענן המאפשרים אספקה, אופטימיזציה ואבטחה של תכנים מקוונים ויישומים עסקיים, הודיעו על חתימת הסכם, שבמסגרתו תצטרף אקמאי כשותפה לאסקלרטור הסייבר של מיקרוסופט ונ'צרס בישראל.
 
אקמאי מצטרפת ל-JVP Cyber Labs (קרןJVP  היא קרן הון סיכון ישראלית המתמקדת בבניית חברות בקנה מידה עולמי) כשותפה מתמחה באקסלרטור הראשון בישראל המתמקד בטכנולוגיות מתחום הסייבר. על השקת האקסלרטור של מיקרוסופט עם JVP, הראשון בתחום הסייבר, דיווחנו - כאן. התוכנית תפעל באקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בהרצליה. יזמים יכולים להירשם למחזור הסייבר באתר. הסטארטאפים, שייבחרו, ייחשפו בתחילת ספטמבר לכשתחל התוכנית, שתימשך עד ינואר 2015. 
 
לסטארטאפים, שייבחרו, תינתן גישה לידע העשיר של אקמאי בתחומי אבטחת הסייבר. בנוסף, אקמאי תציע השקעה של 25,000 דולרים בכל סטארטאפ, שיתקבל לתוכנית, כהלוואה בת-המרה למניות. כן תספק להם אקמאי הדרכה וליווי מקצועי, שימוש במעבדותיה לצורך ניסוי הטכנולוגיה החדשה והצגה בפני לקוחות, משקיעים ושותפים רלבנטיים ברחבי העולם. צחי וייספלד

צחי וייספלד, (בתמונה ממול), מנהל מיקרוסופט ונצ'רס אירופה: "לסטארטאפים יש את הפוטנציאל לעצב את עתיד עולם אבטחת הסייבר. אקמאי היא שותפה מושלמת למיקרוסופט באקסלרטור, שיספק לסטארטאפים המצטרפים ערך ללא תקדים בתחום זה. אקמאי, כמו מיקרוסופט, היא אחד הכוחות הבולטים בעולם בתחום המחשוב המאובטח, עם גישה אדירה לשוק. אנו נלהבים לשתף אתה פעולה כדי לסייע להצלחתם של סטארטאפים בתחום אבטחת הסייבר, תוך התבססות על ניסיוננו העשיר בתחום".



סטיוארט שולי, (בתמונה ממול), סגן נשיא בכיר ומנכ"ל תחום האבטחה, אקמאי: "פלטפורמת המחשוב המבוזרת של אקמאי הפרוסהסטיוארט  שולי ברחבי העולם תוכננה מראשיתה כפתרון בטוח ומאובטח ואנו ממשיכים בהשקעות בתחום זה. יחד עם זאת, עולם האבטחה ממשיך להתפתח ואיומים חדשים נחשפים מידי יום. אנו מאמינים, שתמיכה בחדשנות בתחום האבטחה, לא רק זו של אקמאי אלא של יזמים מבטיחים, תניב תועלת אמיתית ללקוחותינו ולכל חברה בעלת פעילות עסקית באינטרנט".  

השותפות עם אקמאי באקסלרטור הסייבר מתווספת לשותפות, שהכריזה מיקרוסופט לאחרונה  עם קרן ההון סיכון JVP. משתתפי האקלסרטור יקבלו מ-JVP Cyber Labs, זרוע השקעות ה Early stage  של הקרן, שיעורי הדרכה מקצועיים, ייעוץ וליווי. JVP Cyber Labs  תשתתף בתהליך הבחירה של הסטארטאפים לתוכנית ותציע השקעה של 1 מיליון דולרים לאחד הסטארטאפים המבטיחים בתום התוכנית. 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share