Telecom News - פלאפון השיקה רשת דור רביעי ללא תוספת תשלום בשם: High Speed 4G

פלאפון השיקה רשת דור רביעי ללא תוספת תשלום בשם: High Speed 4G

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> פלאפון השיקה רשת דור רביעי ללא תוספת תשלום בשם: High Speed 4G
פלאפון השיקה רשת דור רביעי ללא תוספת תשלום בשם:  High Speed 4G
מאת: מערכת Telecom News, 3.8.14, 14:15LTE
 
בבדיקות מעבדה, שבוצעו בפלאפון במודם תומך ,LTE Advanced  נמדדה מהירות הורדה מקסימלית של 300 מגה ביט לשנייה.
 
פלאפון תפעיל החל מהיום (3.8.14)  את שירותי הדור הרביעי ברשת ה-LTE. החברה קיבלה היום אישור הפעלה ממשרד התקשורת, שמתיר לה אספקת שירותי דור רביעי בטכנולוגיית LTE, באמצעות הקצאה זמנית של רצועת תדר 1800 ברוחב 5 מגה הרץ, בדומה למתחרותיה פרטנר (עליה דיווחנו – כאן) וסלקום (עליה דיווחנו – כאן). ההצטרפות לשירות תתבצע ללא תשלום ובאופן מדורג, כך, שמאות אלפי בעלי המכשירים התומכים, שכבר פועלים ברשת פלאפון, יוכלו ליהנות משירותי דאטה מתקדמים בהתאם לאזורי הכיסוי. בעלי מכשירים תומכים יכולים להצטרף באופן מיידי לרשת High Speed 4G של פלאפון ללא תוספת תשלום, באמצעות רישום באתר החברה - כאן
 
רשימת המכשירים שפועלים ברשת High Speed 4G  של פלאפון:
 
יצרן דגם
Apple iPhone 5
iPhone 5c
iPhone 5s
Samsung Galaxy S5
Galaxy Grand 2
Note 3 Neo
LG

 
G2
G3
G2 Mini
  Nexus 5
Blackberry Z10
Sony Xperia Z
Xperia Tablet Z
Xperia M2
Nokia Lumia 820
Lumia 920
Lumia 625
Lumia 925
HTC M8
 
גיל שרון, מנכ"לLTE Pelephone Logo פלאפון: "רשת High Speed 4G של פלאפון תאפשר לנו להמשיך ולהציע ללקוחותינו חוויית מהירות טובה. פרישת הרשת נמצאת בעיצומה והשירות יפעל בשלב ראשון בירושלים, תל אביב, באר שבע, הרצליה, ראשל״צ, נתניה, כפר סבא ורמלה, ובהמשך תוך זמן קצר גם בחיפה והקריות, בפתח תקוה ועוד. הציוד, שאנו מתקינים, מוכן לטכנולוגייתLTE Advanced  ויאפשר לנו להמשיך ולהציע ללקוחותינו גם בעתיד  שירותים המתקדמים ביותר. בבדיקות מעבדה, שביצענו בטכנולוגיית  ,LTE Advanced שמספקת רוחב-פס גדול באמצעות שילוב 2 תחומי תדר של LTE  ומודם של חברת חוואוי תומך ,LTE Advanced נמדדה בפלאפון מהירות הורדה מקסימלית של 300 מגה ביט לשניה ומהירות העלאה של 50 מגה ביט לשנייה".
 
אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל: "אנו מברכים את פלאפון על השקת רשת הדור הרביעי שלה, שתפעל בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של אריקסון. הטכנולוגיה של פלאפון בעלת יכולת ,LTE Advanced  שתאפשר בעתיד קצבי שיא גלישה של מאות מגה ביט בשנייה, בהתאם לכמות התדרים, שיוקצו ולמכשירים תומכים".
 
LTE
 
 



 
 
Bookmark and Share