Telecom News - LineitApp - אפליקציה בחינם לביצוע פקודות ביעד ע"י סימון קו על מפה

LineitApp - אפליקציה בחינם לביצוע פקודות ביעד ע"י סימון קו על מפה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> LineitApp - אפליקציה בחינם לביצוע פקודות ביעד ע"י סימון קו על מפה
מאת: מערכת Telecom News
04/08/14,  14:06
מטרת / הייעוד של התוכנה: מציירים קו על מפה ומתי שחוצים אותו אזי האפליקציה תבצע את הפקודה הרלוונטית, שנתן המשתמש קודם לכן.
שם התוכנה: LineitApp
קישור להורדה: לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאנדרואיד עובדת בצורה הבאה:
דוגמאות:
ניתן לסמן קו ליד הבית של החבר ומתי שחוצים אותו האפליקציה מחייגת אוטומטית בזמן נהיגה.

ניתן לסמן קו ליד מקום העבודה/לימודים והאפליקציה תעביר את הסמארטפון לשקט/רטט כאשר חוצים את הקו.

ניתן לפתוח שערים חשמליים הנפתחים ע"י חיוג (במושבים, קיבוצים או בתים פרטיים) ע"י סימון קו בקרבת השער וכאשר נחצה קו זה האפליקציה תחייג אוטומטית אל השער.

ניתן לפתוח אפליקציית ספורט בסימון קו בתחילת מסלול הריצה ו-LineitApp תפתח את האפליקציה Endomondo או Runkeeper כשנחצה את הקו.

ניתן לצלם וידאו של 10 שניות בצמתים מסוכנים ע"י סימון הקו בצומת וחצייתו.

ניתן לצלם סלפי בעת חציית הקו בשביל הכיף ולשלוח את התמונה בוואטסאפ בלחיצת כפתור.

ניתן לאתר את מיקומו של כל איש קשר שיש ברשותו את האפליקציה באישורו בלבד.

ניתן לסמן קו על המפה ולשלוח אותו לכל איש קשר שיש ברשותו את האפליקציה וכאשר אותו איש קשר יחצה קו זה מקבלים הודעה ישירות לנייד. זה טוב כאשר מחכים לטכנאי או לשליח פיצה ורוצים לדעת האם הוא מגיע לחנייה.

ניתן לסמן קו מהכניסה של הבית וכך למעשה לשלוח את הקו לכל אחד (חבר, טכנאי וכו'') ואותו אחד, שיקבל את הקו, יוכל לנווט אל הקו באמצעות Waze או לראות .Streetview

בכל המודים ניתן לראות כמה מטרים נמצא המשתמש מהקו.

האפליקציה שומרת קוים כך שאין צורך לסמן את אותו קו עשרות פעמים.

האפליקציה עובדת ברקע לאחר שבוחרים קו ואין שום צורך להשאיר אותה דלוקה. היא מקבלת את המיקום באמצעות GPS/AGPS/WiIFi והיא לא צורכת אחוז סוללה גבוה כמו שאר אפליקציות ניווט .
 
ניתן בנוסף, לסמן קו בקניון או בכל מקום אחר ולבחור קטגוריות מסוימות שבהם יש רצון לקבל מבצעים/הנחות מהקניון עצמו ומקבלים את אותם המבצעים רק בתנאי, שאותו בעל חנות מהקניון סימן קו בקרבת המשתמש. זאת, באפליקציה נוספת הנקראת LineitApp (Business) 

יש צורך להירשם לפרסומות


LineitApp - מסך



 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share