Telecom News - שת"פ ראשון מסוגו בעולם בישראל בין חב' סלולר וירטואלית לחב' תוכנת CRM

שת"פ ראשון מסוגו בעולם בישראל בין חב' סלולר וירטואלית לחב' תוכנת CRM

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> שת"פ ראשון מסוגו בעולם בישראל בין חב' סלולר וירטואלית לחב' תוכנת CRM
שת"פ ראשון מסוגו בעולם בישראל בין חב' סלולר וירטואלית לחב' תוכנת CRM
מאת: מערכת Telecom News, 5.8.14, 13:24Cellact Logo
 
חברת Cellact תקשורת חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת במבי. שיתוף הפעולה מציע לראשונה שילוב  SIMו-Software לארגונים בחבילה אחת.
 
חברת Cellact תקשורת, מפעילת רשת סלולר וירטואלית (MVNO), חתמה לפני מספר ימים על הסכם שיתוף פעולה עם חברת במבי, חברה הפועלת בתחום ניהול לידים ומכירות בעזרת שימוש בתכנת CRM מתקדמת פרי פיתוחה. שיתוף הפעולה הייחודי, בין חברה סלולרית וירטואלית לבין חברת תוכנת CRM הוא שת"פ ראשון מסוגו בעולם.

השילוב המעניין בין 2 העולמות הללו – תקשורת ותוכנה, יוצר עולם חדשני עבור ארגונים: השיחות, שמבצעים עובדי המכירות של הארגון במכשירים הסלולריים יוקלטו ויישמרו כחלק אינטגרלי מתכנת ה-CRM. התכנה תסייע במניעת אובדן לידים ולקוחות, תקטלג את השיחות הנכנסות והיוצאות לפי לקוחות קיימים או פוטנציאלים ויש בה עוד פונקציות רבות ומגוונות.

תכנת ה-CRM (Customer Relationship Management), מאפשרת לחברות לנהל את קשרי הלקוחות שלהן ביתר קלות. המערכת מאפשרת אחסון נתונים של לקוחות קיימים, לקוחות מהעבר ולקוחות אופציונליים. המערכת פועלת ללא הפסקה ואוספת נתונים יבשים על הלקוחות, כמו גם נתונים עסקיים וגם נתונים על אופי המשתמש.

התכנית תצא לפועל בספטמר 2014 ובשלב הראשוני, תפנה התכנית לענף הנדל"ן – תחום ההתמחות של חברת במבי.

 אבנר פורת, מייסד ומנכ"ל חברתCellact  תקשורת: "אנו שמחים לקחת חלק בשיתוף פעולה כה חדשני, שישנה את התפיסה לגבי מתן שירותי value added ללקוחות. במבי ו- Cellactתקשורת גאות להיות בחזית החדשנות של מתן השירותים הסלולרים למגזר העסקי".

מארק זאבי, מייסד ומנכ"ל חברת במבי: "שילוב תקשורת סלולרית בחבילת התוכנה של במבי יוצר חבילה שלמה לעסק המטפלת בכל נושא השיווק והמכירות עבור האירגון מקצה לקצה".
 
MVNO



 
 
Bookmark and Share