דור 4.5 בסלקום? בערך, כמו הרעיון של פירוק משרד התקשורת והקמת רשות

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> דור 4.5 בסלקום? בערך, כמו הרעיון של פירוק משרד התקשורת והקמת רשות
בישראל אין מס מיוחד על חלומות. אולם, בתחום הטעיית הצרכנים בפרסומות יש מקום אחד בו כן מטפלים בהסרת פרסומות מטעות וזה עולם שידורי הטלוויזיה. הרשות השנייה דנה בנושא הפרסומות של דור 4.5 של סלקום וקבעה, שמדובר בהטעיה ויש לתקן התשדיר. התיקון אגב, לא חל על האינטרנט, שם סלקום יכולה להמשיך לספר על דור 4.5, שאין לה וגם לא יהיה לה בשנים הקרובות...
מאת: אבי וייס, 13.8.14, 17:30לוגו סלקום

הציבור בישראל מטומטם או אדיוט, או שניהם יחדיו, כך מתקבל הרושם מהפצצת מסרים שיווקיים, שהם לא יותר מאוסף חלומות, שנולדו בפייסבוק או ב"גוגל גלאס", חלומות שאין להם שום אחיזה במציאות.

לאחרונה, שר התקשורת גלעד ארדן מרבה "להפציץ" את התקשורת במסרים מהסוג הזה. המסרים ההזויים האחרונים הם על רפורמות בתחום שירותי הנדידה בחו"ל ועל פירוק משרד התקשורת והקמת הרשות לתקשורת. כל יום יש איזו אגדה מבדחת אחרת מבית היוצר של השר הפעלתן הזה. 

בסלקום כנראה אמרו לעצמם: אם שר התקשורת מרשה לעצמו "לעבוד על כולם", אז גם לנו מותר. התוצאה: מזה כמה שבועות כל המדינה וכל המדיות מוצפות בפרסומות של דור 4.5 של סלקום. הבעיה: לא רק שאין לסלקום דור 4.5, גם לא יהיה לה. יכול להיות בכלל מצב שלא יהיה לה גם דור 4 - אם סלקום תפסיד במכרז התדרים ל-LTE, שטרם יצא לדרכו... כרגע יש לסלקום (כמו לשתי מתחרותיה) רק היתר זמני להפעיל LTE באופן מצומצם וזמני. בקיצור: מדובר ב"ביצה שלא נולדה" ואפילו אין תרנגולת כזו בלול. 

את העניין האבסורדי הזה הבינה הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, שקיימה בירור בנושא בעקבות תלונות, שהוגשו לה. איילת כפרי-ברכה, ראש אגף פרסומות ברשות השנייה, הוציאה היום מכתב מאוד ברור לסלקום, שבו היא מודיעה לסלקום, שלאחר עריכת ברור מעמיק בסוגיה נמצא כי (ציטוט): "מצאנו כי קיימת הטעייה באמירה "סלקום מביאה לכם את דור 4.5 -Advanced LTE", הן בקריינות והן בכיתוב, שכן בשל ההקשר, שבו מוצגת האמירה והנראות בתשדיר, הצופה הסביר עלול לסבור בטעות כי טכנולוגיה זו מוצעת כבר היום ללקוחות החברה. כדי למנוע הטעייה בדבר זמינות השירות, נדרש המפרסם (סלקום) לתקן את התשדיר...".

שורה תחתונה: אין דור 4.5 בישראל, גם לא אצל סלקום, וגם לא יהיה (זה אפילו לא מתוכנן במכרז התדרים הקרוב, שטרם החל), וסלקום עדיין לא הרשת המהירה בפס הרחב בישראל. גם משרד התקשורת לא יהפוך בקרוב ל"רשות לתקשורת". אלו רק "חלומות באספמיה", סיפורי אגדות פטורים ממיסים... 
 
הפרסומת המצחיקה מתוך אתר סלקום (באינטרנט אין "אגף פרסומות" כמו ברשות השנייה):
הפרסומת



 
 
Bookmark and Share