Telecom News - ה-Litecoin וה-Darkcoin הובילו בסוף השבוע את שוק ה-Altcoins למעלה

ה-Litecoin וה-Darkcoin הובילו בסוף השבוע את שוק ה-Altcoins למעלה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ה-Litecoin וה-Darkcoin הובילו בסוף השבוע את שוק ה-Altcoins למעלה
ה-Litecoin וה-Darkcoin הובילו בסוף השבוע את שוק ה-Altcoins למעלה
מאת: מערכת Telecom News, 22.8.14, 16:10Darkcoin

2 המטבעות הללו הוכיחו, שהם יכולים לשרוד כמתחרים ראשיים בביטקוין למרות שהייתה אי ודאות לגביהם וירידות ערך שלהם. משקיעים לצרכים ארוכי טווח צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם מוכרים אותם כדי לעבור ל-Altcoin אחר שהוא בבחינת שגעון חולף.

בשבוע החולף היה שוק המטבעות הקריפטוגרפיים תנודתי ובלתי יציב. הביטקוין ספג ירידה מאסיבית עד ערך סביב 300 דולרים והירידה בערכו התרחבה גם לשאר המטבעות הדיגיטליים - ה-Altcoins. ה-Litecoin, ה-Darkcoin, ה-Peercoin, ה-Ripple ועוד חוו בתחילת השבוע ירידות חדות בערך ובנפח שוק. אולם לקראת סוף שבוע זה חל שינוי אותו הובילו ה-Litecoin וה-Darkcoin.

הירידה המשמעותית הייתה ב-17 וב-18 לאוגוסט 2014 כאשר ה-Litecoin נפל לערך של BTC 0.079 (כ-4 דולרים) כאשר אתמול כבר עלה והגיע לערך של BTC 0.11 (כ-5.6 דולרים) עם עלייה ביממה ב-18.3%. בעת כתיבת שורות אלו יש ירידה לערך של כ-5.2 דולרים.
סוחרים רבים נכנסו למסחר בביטקוין לאחר הנפילה בערכו ואז הוא החל לעלות ולמשוך איתו גם מטבעות נוספים.

כפי שניתן לראות בגרף ע"ס Coinmarket.cap מהשבוע האחרון, ה-Litecoin לא רק התאושש, אלא עלה לערך גבוה יותר מזה שלפני הירידות.
 
גרף

 
 
אולם, הגרף של כל החודש האחרון מראה, שהבעיה היא לא רק מהשבוע האחרון. גם לפני הירידה התלולה ב-17-18 באוגוסט, חווה המטבע הזה ירידה מתמשכת, כאשר ביוני היה ערכו סביב 10 דולרים ובתחילת יולי כ-7 דולרים.
גרף
 
 
ה-Darkcoin, שהיה להיט, נפל גם הוא קורבן לתנודתיות של השווקים הקריפטוגרפיים. ב-8 באוגוסט 2014 היה ערכו BTC 0.098 (כ-6 דולרים), ערך נמוך לעומת מאי השנה, אך מספיק גבוה כדי להתמקם בחמישיה הפותחת של המטבעות הווירטואלים מבחינת נפח שוק. אולם, הוא חווה עד 18 לאוגוסט ירידה לערך של כ-1.5 דולרים ויצא מהעשירייה הפותחת מבחינת נפח שוק.

ב-19 באוגוסט 2014 החלו משקיעים לקנות אותו והביאו אותו שוב למעלה. הוא עלה ב-70% והמשיך לגדול לאחר מכן ב-20%, ולאחר מכן ב-17.8% לערך של כ-3.8 דולרים במקום מס' 7 ברשימת המטבעות הקריפטוגרפיים. בעת כתיבת שורות אלו יש ירידה לערך של כ-3.3 דולרים.
 
 
גרף

 
2 המטבעות הללו הוכיחו עצמם, שהם יכולים לשרוד כמתחרים ראשיים בביטקוין למרות אי הוודאות והירידות החדות בערך של שניהם. 2 המטבעות הללו מדורגים ב-CoinGecko's top 10 בהתייחס ל"בריאות המטבע". לכן, משקיעים לצרכים ארוכי טווח צריכים לחשוב פעמיים לפםני שהם מוכרים את המטבעות הללו ועוברים ל-Altcoin אחר שהוא בבחינת טרנד זמני ותו לא.

Litecoin



 
 
Bookmark and Share