Telecom News - הכנסות שוק פתרונות ניתוח Big Data העולמי יגיעו ל-15.1 מיליארד $ ב-2020

הכנסות שוק פתרונות ניתוח Big Data העולמי יגיעו ל-15.1 מיליארד $ ב-2020

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> הכנסות שוק פתרונות ניתוח Big Data העולמי יגיעו ל-15.1 מיליארד $ ב-2020
הכנסות שוק פתרונות ניתוח Big Data העולמי יגיעו ל-15.1 מיליארד דולרים ב-2020
מאת: מערכת Telecom News, 24.8.14, 16:21ביג דאטה

מחקר חדש של חברת הייעוץ והמחקר פרוסט אנד סאליבן מגלה, שההכנסות, שנרשמו בשוק ה-BDA בשנת 2013 עמדו על 3.2 מיליארד דולרים וצופה צמיחה, שתסתכם בשנת 2020 ב-15.1 מיליארד דולרים.
 
פתרונות ניתוח Big Data - BDA צוברים פופולריות רבה, כיוון שה"אינטרנט של הדברים" מייצר כמות עצומה של נתונים מכל הסוגים (מובנים, מובנים-למחצה ולא מובנים). ה"אינטרנט של הדברים" הוא תולדה של היפר-קישוריות בשילוב עם יכולת של הרשתות החכמות להימצא בכל מקום בו-זמנית. בעוד נפח ייצור הנתונים גובר במידה ניכרת על יכולות הניהול של אותם הנתונים, חברות מובילות משתמשות בטכנולוגיות Big Data לאיסוף מודיעין מוקדם, דבר המסייע לקבל החלטות עסקיות ולהגיב לתנאי השוק במהירות.

מחקר חדש של חברת הייעוץ והמחקר פרוסט אנד סאליבן, שפועלת ב-44 סניפים בעולם ומעסיקה יותר מ-1,800 יועצים, אנליסטים וכלכלנים, מגלה, שההכנסות, שנרשמו בשוק ה-BDA בשנת 2013 עמדו על 3.2 מיליארד דולרים וצופה צמיחה, שתסתכם בשנת 2020 ב-15.1 מיליארד דולרים. המחקר עוסק בגילוי והדמיה של נתונים (DDV) כמו גם בניתוח מתקדם (Advanced Analysis). קיים ביקוש גבוה לפתרונות DDV בזמן אמת, שנובע מלהיטותם של ארגונים לבצע תקינה של הדמייה, ניתוח ודיווח של נתונים. מצד שני, ההחזר הגבוה על השקעה מפתרונות AA מרמז, שהם יחדרו בעוצמה רבה גם למגזרים כגון ממשלות, שירותים פיננסיים ותקשורת.

בעידודן של המגמות הללו, דוחפים הספקים את המוצרים שלהם למגזרי תעשייה שונים למספר שימושים. פרוסט אנד סאליבן זיהתה בשוק 4 קטגוריות רחבות של שימושים: תובנות לקוח, אופטימיזציה של משאבים, שיפור תהליכים/פרודוקטיביות וסיכון, מודיעין ואבטחה.

משתמשי הקצה מתעניינים בעיקר בפתרונות המאפשרים לבצע פילוח לקוחות וניתוח של תמהיל הרכישה. אלה צריכים להיות תחומי המיקוד העיקריים של ספקי ניתוח ,Big Data שרוצים לפתח פלטפורמה, שאינה ייעודית למגזר כלשהו כיוון שהם כמה מהישומים המוטמעים בצורה הרחבה ביותר בשוק. זאת ועוד, גם יישומי סיכון, אבטחה ומודיעין, דוגמת זיהוי הונאות בכרטיסי אשראי, חיזוי מתקפות מקוונות ומידול סיכוני השקעות, ידועים כמניבי תשואות גבוהות מאוד.

עם זאת, השוק עדיין נמצא במצב בדיקה ותיקוף וחברות חוששות להשקיע בהטמעות היקרות הללו, שעלולות להגיע לסכומים של 6 או 7 ספרות. ניתוח מתקדם הוא עדיין שוק של חברות וארגונים איתנים פיננסית וארגונים מהססים לבצע השקעות מסיביות עקב היעדרן של תוצאות מוחשיות בנוגע ליישומים מסויימים.

בנוסף, חברות אינן מעודדות מהעלות הגבוהה של המעבר מתשתית קיימת לתשתית חדשה המותאמת לזרימת Big Data. חששות בנוגע לעלות יחד עם היעדר אסטרטגיות הטמעת Big Data וסוגיות הנוגעות ליתירות נתונים וחוסר עקביות הם האתגרים המרכזיים, שעימם מתמודד השוק. ספקי ניתוח Big Data משקיעים מצידם במו״פ נרחב כדי להציג התקדמות טכנולוגית וניתן לראות, שהשוק בשל לרכישות. טכנולוגיות Big Data חדשניות ממשיכות לצוץ וספקים גדולים יותר מראים נכונות גבוהה לבצע השקעות גבוהות כדי להרחיב את היצע המוצרים העונה על מגוון רחב יותר של צרכי התעשייה.

 פעילות הייעוץ של פרוסט אנד סאליבן בישראל הוקמה בשנת 2006 ומאז ועד היום מלווה מאות חברות ישראליות ובינלאומיות במגוון תהליכי צמיחה.www.frost.com
תחזית ביג דאטה



 
 
Bookmark and Share