Telecom News - איך להשתמש בפינטרסט לקידום עסקים?

איך להשתמש בפינטרסט לקידום עסקים?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> איך להשתמש בפינטרסט לקידום עסקים?
איך להשתמש בפינטרסט לקידום עסקים?
מאת: ורד מודעי, 25.8.14, 13:01ורד מודעי

פלטפורמת Pinterest מקשרת בין אנשים בעלי תחומי עניין דומים ולאו דווקא בין אנשים המכירים אחד את השני. זה הבסיס להבדל בין פלטפורמה זו לפלטפורמות חברתיות אחרות.

פינטרסט - Pinterest נחשב עד לאחרונה ככלי לחובבים, שאינו מתאים לעסקים. אולם, לאחר שעבר מספר שינויים, מספר העסקים הפועלים בפינטרסט הולך וגדל והיכולת להציג בו בצורה נוחה מגוון רחב של סחורות עפ"י תחומי עניין שונים (לוחות) מאפשרת להגיע לתוצאות פעילות טובות יותר מאשר בפלטפורמות חברתיות אחרות. יכולות ניתוח התוצאות עוזרות אף הן להגיע לפעילות נכונה.

PINTEREST LOGO

בבסיסה, פלטפורמת פינטרסט מקשרת בין אנשים בעלי תחומי עניין דומים ולאו דווקא בין אנשים המכירים אחד את השני. זה הבסיס להבדל בין פלטפורמה זו לפלטפורמות חברתיות אחרות. סידור הלוחות מאפשר לאנשים בעלי תחומי עניין דומים ליצור קשר בינהם, לעקוב אחר לוחות דומים ולאהוב (Pin) מוצרים דומים ללא קשר להיכרות ביניהם.

לפני שמתחילים כדאי לבחון לעומק האם פלטפורמה זו אכן מתאימה לקהל שלך. קהילת פינטרסט מבוססת על תחומי עניין ועיקר המשתמשים בה הן נשים בגלאי 18-34. אם הקהל שלך מתאים לפלח שוק זה, קדימה הסתער:

* הצג את העסק שלך באופן אישי לעוקבים שלך.

* הצג את פעילות החברה והעובדים בזמן העבודה ולא רק בתמונות יצוגיות, כדי ליצור הזדהות מצד העוקב.

* השווה את הסטטיסטיקות בין הלוחות שלך כדי לראות מהו הנושא החם ביותר מבין הלוחות בקרב קהל העוקבים שלך.

* הוסף ללוחות הפופולריים ביותר עוד תכנים רלוונטיים והוסף לוחות בעלי תכנים דומים או קשורים.

* בחן את הוויראליות של הלוחות בעזרת פינים מקוריים (pin) ופינים חוזרים (repin). תוצאות ויראליות טובות הן כמובן הרצויות ביותר ומעידות על כך, שהתכנים שלך מעניינים אנשים רבים והם מעתיקים אותם ללוחות שלהם.

* שים לב לשעות העלאת הפינים. כדאי לעלות פינים בשעות השיא בהן הקהל שלך פעיל. ניתן לגלות זאת בעזרת כלי תזמון העוקבים אחר הפעילות וממליצים על שעות הפעילות הטובות ביותר או לעקוב אחר הפעילות בעצמך ולגלות את השעות הטובות ביותר. העלאת תכנים בשעות הנכונות מעלה באופן משמעותי את הסיכוי לשיתופים (repin).

פינטרסט היא פלטפורמה חברתית, שתופסת תאוצה הן בעולם הפרטי והן בעולם העסקי. היא מאפשרת כיום לעשות "Pin" לא רק לתמונות אלא גם לקבצי וידאו, דבר שלא היה ניתן לעשות בעבר. שימוש בפלטפורמה זו מאפשר הצגה ברורה של מוצרים ויצירת סיפורי הצלחה בעזרת יצירת לוחות המציגים השגים.

שיתופים של לוחות רלוונטיים והצגת ספרות בתחומי העניין של הלוחות מאפשרים להציג את עצמך כממוחה בתחומך, ליצור קשרים חדשים עם העוקבים, להציג את עצמך כפתוח ללימוד ולחידושים ולהציג אותך כמי שנמצא עם היד על הדופק. שמירה על כללים ברורים כמו אלה המומלצים למעלה תעשה שירות טוב לעסק שלך.

מאת ורד מודעי, אוגוסט 2014,
דיגיטל בוסטר, ניהול מדיה חברתית.
Social Media Management
vered.modai@gmail.com
 
Digital Booster Logo



 
 
Bookmark and Share