Telecom News - יבמ מרחיבה הטמעת שירותי לינוקס במערכות Power

יבמ מרחיבה הטמעת שירותי לינוקס במערכות Power

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> יבמ מרחיבה הטמעת שירותי לינוקס במערכות Power
יבמ מרחיבה הטמעת שירותי לינוקס במערכות Power
מאת: חיים חביב, 26.8.14, 15:30לינוקס

הם ישמשו במגוון יישומי Big Data וענן מחשוב.

יבמ מרחיבה את פעילות שירות הלינוקס על גבי מערכות Power ליישומי Big Data וענן מחשוב.

יבמ הכריזה בשבוע שעבר בוועידת LinuxCon בשיקגו על הוספת שירותי לינוקס על גבי מערכות Power לרשת המרכזים, שהוכרזו בוועידה זו אשתקד כחלק מהשקעה נרחבת בהיקף מיליארד דולרים במערכות לינוקס. הוספת השירותים החדשים נועדה לענות על ביקוש הולך וגובר ליישומי תוכנה המתבססים על יכולות משופרות של ארכיטקטורת POWER8 מבית IBM. החברה תעמיד לרשות שותפיה העסקיים - אנשי IT, גופי אקדמיה ויזמים - מערך תמיכה משופר ורשת של למעלה מ-50 מרכזי חדשנות ופתרונות ברחבי העולם, על מנת לפתח יישומי לינוקס חדשים ללקוחות המשתמשים בשרתי Power.

אנדי גוטמן, מנכ"ל ושותף בהקמת חברת זנד הישראלית, מפתחת שפת PHP:  "המערכת האקולוגית של שרתים פתוחים אותה מפתחת כיום יבמ סביב POWER8 ולינוקס מאפשרת לזנד לסייע ללקוחותיה לפתח ולהציע יישומי מובייל ויישומי ענן במהירות גדולה יותר. מערכות Power ולינוקס בשילוב עם תוכנת השרתים של זנד ושפת PHP יאפשרו רמה חדשה של כלכלת ענן ללקוחות בזכות האפשרות לאוטומציה של תהליכי אספקת היישומים ללקוחותיהם".

ברשימת החידושים של יבמ לסביבת POWER8 נכללים מספר גדול יותר של נימות עיבוד (threads) לכל ליבה, שיפור ניכר במהירות השעון ויכולות ייחודיות לניתוב עומסים באמצעות כלי CAPI.

מערכות Power מציעות את פלטפורמת השרת הפתוחה הראשונה בעולם למחשוב כלל-ארגוני. ארכיטקטורת Power ולינוקס עומדות במרכז התאגדות OpenPOWER לפיתוח בסביבה פתוחה, שנוסדה בשנת 2013 ומונה כיום 53 חברים, בהם גופים מובילים בעולם. חברי ההתאגדות משתפים פעולה במינוף הארכיטקטורה הפתוחה של שבבי POWER במגוון תחומי תעשייה וחדשנות.
 



 
 
Bookmark and Share