Telecom News - החוזה של "אשת הברזל" ממשרד התקשורת (תמי לשם) יוארך

החוזה של "אשת הברזל" ממשרד התקשורת (תמי לשם) יוארך

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> החוזה של "אשת הברזל" ממשרד התקשורת (תמי לשם) יוארך
בלעדי: בדצמבר 2014 היה אמור להסתיים חוזה ההעסקה של תמי לשם, סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש. בד"כ 3 חודשים לפי מועד תום החוזה, מקבלים החלטה האם להמשיך את החוזה או לסיימו. היום התבשרנו, שהחוזה של מי שמכונה "אשת הברזל" - יוארך.
מאת: אבי וייס, 1.9.14, 11:45תמי לשם

מעטים בשוק התקשורת וההיי-טק מכירים כיצד משרד התקשורת מתנהל בתוכו. אולם, מי שיריץ את צמד המילים "תמי לשם" (בתמונה משמאל) בכלי החיפוש באתר זה, יגלה, שתמי לשם מככבת במספר די גדול של ידיעות באתר. לאחרונה כוחה מעט צומצם בגלל העברת יחידת הביטחון לכפיפות היחידה לחרום וביטחון (כפי שחשפנו כאן). אולם, שאר "מוקדי הכוח" הפורמליים והבלתי פורמליים עדיין נשארו בידיה, לרבות העובדה, שיו"ר ועד העובדים במשרד התקשורת היא במקרה גם כפיפה שלה. 

מדוע תמי לשם כה חשובה במשרד התקשורת? מפני שמאחורי הקלעים, הסמנכ"לית הבכירה למינהל ומשאבי אנוש, עובדת חרוצה וותיקה ביותר, שמכונה בפי עמיתיה "אשת הברזל" של המשרד, היא ציר מרכזי חשוב ואקוטי, שבלעדיו כנראה שום דבר לא היה זז. זו בדיוק הסיבה מדוע הוחלט (ע"י המנכ"ל, ואמש זה הועבר בנציבות שירות המדינה), על הארכת החוזה שלה, לשנה.

לפני מספר ימים פנינו ושאלנו את משרד התקשורת:
"סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, תמי (תמר) לשם, עומדת לסיים את תקופת החוזה שלה בסוף דצמבר 2014. בד"כ 3 חודשים לפי מועד תום החוזה, מקבלים החלטה האם להמשיך את החוזה או לסיימו. דהיינו: ההחלטה אמורה להתקבל בימים הקרובים.
האם לאור כל מה שפורסם אודותיה, יש בכוונת השר והמנכ"ל להאריך לה את החוזה?".

להלן תגובת משרד התקשורת: בכוונת המנכ"ל להאריך לה את החוזה.

לא נותר לנו אלא לאחל לה הצלחה במילוי תפקידה החשוב למען הציבור ושוק התקשורת הישראלי. 

 
משרד התקשורת



 
 
Bookmark and Share