Telecom News - גולן טלקום מטלטלת את השוק בתחום עלויות הנדידה (Roaming)

גולן טלקום מטלטלת את השוק בתחום עלויות הנדידה (Roaming)

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> גולן טלקום מטלטלת את השוק בתחום עלויות הנדידה (Roaming)
גולן טלקום מטלטלת את השוק בתחום עלויות הנדידה (Roaming)
מאת: חיים חביב, 9.9.14, 14:00מיכאל גולן
 
גולן טלקום מציעה חבילת הכול כלול, ללא הגבלה, גם בארץ וגם בחו"ל. מנכ"ל החברה, מיכאל גולן (בתמונה) הכריז הבוקר: מספיק להיות פראייר גם בחו"ל.

גולן טלקום, החברה, שחוללה מהפכה סלולרית וסחפה בשנתיים האחרונות את השוק למחול שדים של מחירי רצפה, ממשיכה לטלטל את השוק. הבוקר הכריזה החברה, שתהפוך למפעילה הראשונה בישראל המציעה לציבור בחבילת "הכל כלול" שירותי נדידה בינלאומיים (International Roaming) ללא הגבלה ב-16 מדינות בעולם (ראה מפה).
מפת הנדידה של מיכאל גולן

במסגרת חבילת השירות החדשה מציעה "גולן טלקום" שיחות מחו"ל לארץ ללא הגבלה,SMS  מחו"ל לארץ ללא הגבלה, שיחה נכנסת/  SMSבחו"ל ללא הגבלה וכן גלישה עד 6GB (לאחר מכן תחול האטה בקצב). שיחות בחו"ל למדינות נוספות תווצענה ללקוחות בתעריפים מוזלים.

מחיר חבילת "גולן טלקום" נותר ללא שינוי - 99 ₪ לחודש. הוספת שירותי הנדידה הבינלאומיים לחבילת "גולן טלקום" "הכל כלול", עשויה לשים קץ לתעריפים הגבוהים לשירותי נדידה ולצורך לרכוש בגין כל גיחה קצרה לחו"ל חבילות לשיחות וגלישה בחו"ל במחירים שערורייתיים, בסד"ג של 200 ש"ח עד 500 ש"ח לחבילה צנועה לשבוע עד עשרה ימים.

בשלב זה מוצע שירות הכל כלול במדינות הבאות: אנגליה*, צרפת*, ספרד*, טורקיה*, (עדכון 7.10.14 - יוון*), הולנד, גרמניה, רומניה, הונגריה, צ'כיה, פורטוגל, איטליה, מלטה, ניו זילנד, דרום אפריקה, אירלנד.
מדינות ה- * זמינות מידית וצרוף הנוספות יחל כבר בזמן הקרוב כאשר בחברה הכריזו הבוקר, שיפעלו ללא לאות להרחבת הרשימה. 

מנויים בחבילת גולן טלקום הכל כלול במחיר 99 ₪ לחודש יזכו לשירות אוטומטית. מנויים, שנמצאים בחבילות מבצע, יהיו זכאים לשירות אוטומטית בתום תקופת המבצע בה הם נמצאים. לקוחות יוכלו לעבור לתעריף הרגיל בסך 99 ₪ גם לפני תום תקופת המבצע בה הם נמצאים וליהנות מחבילה מורחבת הכוללת שירותי חו"ל.

לפרטים נוספים והצטרפות באתר גולן טלקום, כאן.

מדובר בטלטלה של ממש בשוק, שמרחיבה את תפישת 'הכל כלול' הרבה מעבר לגבולות המדינה, ותחייב את המפעילות הגדולות להתיישר, 'לרדת מהעץ' ולהציע חבילות חו"ל במחירים הרבה יותר שפויים מהמוצע כיום. באשר לערך הכלכלי, יידרש כל צרכן לערוך את חשבון הכיס: האם שווה לו להפוך מנוי גולן טלקום רק בגין נסיעה קצרה פעם-פעמיים בשנה לחו"ל, בתמורה ל- 99 ₪ לחודש, כאשר מחירן של חבילות זהות לשירותים דומים בארץ בלבד כבר משיק ל- 20-30 ₪, ואולי כדאי להישאר בחבילה מקומית זולה ולשלם פרמיה (גבוהה) פעם-פעמיים בשנה בגין שירותי נדידה בחו"ל.
 
חבילת "גולן טלקום" הכל כלול- 99 ₪ לחודש:
  • שיחות בארץ ללא הגבלה.
  • SMS+MMS בארץ ללא הגבלה.
  •  גלישה בארץ ובחו"ל עד 6GB (לאחר מכן האטה).
  •  55 יעדים לשיחות בינלאומיות (ארה"ב וקנדה גם ניידים).
  •  שיחות מחו"ל לישראל ללא הגבלה עפ"י פירוט המדינות.
  • SMS   מחו"ל לישראל ללא הגבלה עפ"י פירוט המדינות.
  •  קבלת שיחות ו-SMS בחו"ל ללא הגבלה עפ"ח פירוט המדינות.
אבי ליכט, אנליסט התקשורת של בית ההשקעות IBI: "בשורה תחתונה, מדובר על מבצע מעניין של גולן בעל פוטנציאל נפיצות, במידה וכל התחום יגלוש למלחמת מחירים. גולן תוקפת את החברות בתחום שיש לה יתרון יחסי ואולי אחד התחומים האחרונים בהם יש עדיין חגיגת מחירים. החזרה להתמקדות בחבילות של 99 ₪ יכולה אפילו לעשות טוב בסופו של דבר כי במידה והוא יתחיל למכור חבילות כאלה ויזניח מבצעים אחרים, זו בשורה טובה. הבעיה היא שבינתיים יתר המבצעים נמשכים כרגיל. בקיצור התחרות בתחום הסלולר חיה ובועטת".
 
שיחות בנדידה



 
 
Bookmark and Share