Telecom News - האם מיכאל גולן (מנכ"ל ומייסד גולן טלקום) לוטש עיניים לארה"ב (T-Mobile)?

האם מיכאל גולן (מנכ"ל ומייסד גולן טלקום) לוטש עיניים לארה"ב (T-Mobile)?

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> האם מיכאל גולן (מנכ"ל ומייסד גולן טלקום) לוטש עיניים לארה"ב (T-Mobile)?
בלעדי: קסבייה ניאל, החבר, הבוס והמשקיע המרכזי (30%) בחברת גולן טלקום, נמצא במהלך מתקדם של רכישת חברת הסלולר T-Mobile האמריקאית הענקית (45 מיליון מנויים, כ-22 מילארד דולרים הכנסה שנתית). האם מיכאל גולן יעזור לקסבייה ניאל לנהל את T-Mobile אחרי הרכישה?
מאת: אבי וייס, 11.9.14, 21:45קסביה ניאל

אחד המהלכים המרתקים, שנעשים ממש בימים אלו בעולם הסלולר, הוא המהלך של קסבייה ניאל, (בתמונה), איל הון צרפתי המכונה "רובין הוד" של השוק הסלולרי והבעלים של Iliad (המוכרת לתושבי צרפת תחת שם המותג Free), שנמצא בשלבים מתקדמים של רכישת השליטה על חברת T-Mobile USA. המדובר בחברת סלולר ענקית (45 מיליון לקוחות) ומתקדמת ביותר בארה"ב.

לאור מידע ,שהגיע למערכת, שאכן מיכאל גולן עומד לעזוב לטובת ניהול T-Mobile, שאלנו את גולן טלקום:
"אודה לקבלת תגובה למידע הבא לפיו מיכאל גולן עומד לעזוב את גולן טלקום ולעבור לנהל חברת סלולר חשובה בארה"ב: המדובר בחברת T-Mobile העומדת להירכש ע"י קסביה ניאל, השותף של מיכאל גולן". 

תגובת גולן טלקום:
"במסגרת עבודתם המשותפת, מסייע מיכאל גולן לקסביה ניאל במספר פרויקטים, כדוגמת חברת מונקו טלקום שניאל רכש לפני כתשעה חודשים. 
במידה וניאל יבצע את רכישת T מובייל בארצות הברית, מיכאל גולן יסייע לו גם בפרויקט זה.
מיכאל גולן לא מתכוון לעזוב את גולן טלקום או את ישראל"

בהצלחה ליזמים, "רובין הוד" הצרפתי ו"רובין הוד" הישראלי (שהצליח להביא לכיווץ הכנסות שוק התקשורת בישראל), שמתכוונים לעשות אותו מהלך צרכני חשוב ומהפכני, גם בארה"ב...

עדכון 14.10.14: איליאד - חברת הסלולר הצרפתית של קסבייה ניאל, מבעלי גולן טלקום - זנחה את הצעת הרכש, לאחר שבעלי טי-מובייל, דויטשה טלקום, סירבה לשקול הצעה משופרת. כנראה שהרכישה הזו כבר לא תצא לפועל...

  
מיכאל גולן



 
 
Bookmark and Share