Telecom News - מביאים את עובדי משרד התקשורת לטכס ראש השנה תחת איומים

מביאים את עובדי משרד התקשורת לטכס ראש השנה תחת איומים

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מביאים את עובדי משרד התקשורת לטכס ראש השנה תחת איומים
בלעדי: מחר (16.9.14) יתקיים טכס וכנס חגיגי במשרד התקשורת, שאמור להיות עם כל העובדים, מהשר ומטה, להרמת כוסית לקראת ראש השנה. אולם, בגלל "הפרשה הסודית" ראשי המשרד נקטו בצעד מעניין ומביש: להביא את העובדים לאירוע באיומים.
מאת: אבי וייס, 15.9.14, 22:00גלעד ארדן

גם אירוע חגיגי כמו הרמת כוסית לקראת ראש השנה הופך לפארסה אחת גדולה במשרד התקשורת ונושא ליצירת מתח בין העובדים וגם בין מנהלים, שלא מוכנים להסכים לכך, שאנשים, שחשודים בפלילים, יהיו על הבמה ויברכו את עובדי המשרד לקראת החג, כאילו לא קרה מאומה. אגב, מאז שחשפנו את הפרשה, כל ישיבות ההנהלה בוטלו כדי שראשי המשרד לא יישאלו "שאלות מביכות".

לאור מידע, שהגיע לידי, שאלתי את ראשי משרד התקשורת:
"נודע לי, שבעקבות אי שביעות רצון של עובדים לצורת ניהול הטכס לעובדי משרד התקשורת לקראת ראש השנה, שיתקיים מחר – 16.9.14 (דהיינו: ש"גיבורי" "הפרשה הסודית" יהיו על הבמה, למרות "העננה הרובצת מעל לראשם"), שלחה רונית בן טל, העוזרת של תמי לשם (סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש) וגם יו"ר ועד העובדים במשרד, מכתב לכל עובדי המשרד, שמי מהעובדים, שלא יגיע לטכס ישלם קנס על כך במשכורתו הבאה. האם הדרך של איומים היא הדרך הנכונה להניע עובדים להשתתף בטכס ראש השנה?"

תשובה לא קיבלתי. אם אקבל - אעדכן. עדכון למטה

כמה הערות חשובות:
1. השופטת, שהייתה אמורה להחליט עד 10.9 על הסרת החיסיון מ"הפרשה הסודית", נכון להיום לא קיבלה כל החלטה, מסיבה שהפרקליטות החליטה להמשיך ולחפות על העבריינים (לכאורה). הנימוקים המוזרים הללו של הפרקליטות להמשיך ולדרוש חיסיון על הפרשה פורסמו כאן. עקב הדחיה של ההחלטה בדבר הסרת החיסיון למועד בלתי ברור נודע לי, שגם עורכי הדין של העיתון "ישראל היום" פועלים משפטית כדי להסיר את החיסיון האבסורדי על הפרשה. 

2. מבחינת קוראי אתר זה, "הפרשה החסויה" מזמן כבר לא חסויה. גיבורי הפרשה נחשפו כולם, וכמה גיבורי משנה, שטרם נחשפו, אינם חשובים (וחלקם במעשים הפליליים לכאורה שולי עד אפסי). לכן, פניתי בשבוע שעבר גם לנציב שירות המדינה וגם לשרת המשפטים ופרקליט המדינה בשאלה, מדוע הם ממשיכים לתמוך בהמשך החיסון על הפרשה, כאשר היא מפורסמת באינטרנט מזה זמן וכל החיסיון הקיים על הפרשה הוא פארסה אחת גדולה? תגובה לא קיבלתי... כנראה, שהמשך החיפוי והטשטוש, יש לו סיבה טובה... גם השאלה: "מדוע שהנושא כולו לא יועבר על ידי הפרקליטות לבדיקת \ חקירת המשטרה?", לא קיבלה מענה.... 

3. עובדים רבים במשרד זועזעו מהפרסום, שזו פעם שנייה מתועדת, שנעשה שימוש באמצעי מעקב, הקלטה וצילום אחרי עובדים, מה שהביא לפרישתם (דהיינו: להתפטרותם) מתפקידם, עקב השימוש באמצעים אלה. דהיינו: גיבורי "הפרשה הסודית" עוסקים במלאכת המעקב האלקטרוני אחרי עובדים מזה שנים ולא רק במקרה שנחשף ב"פרשה הסודית". 

4. אקורד צורם אחרון לקראת הטכס מחר: לטכס הוזמן נציג מוועד הפנסיונרים של עובדי חברת דואר ישראל, שייצג את גימלאי משרד התקשורת. אבסורד נוסף בסאגה של הטיפול הכושל וארוך השנים בפנסיונרים של משרד התקשורת, שלאחר פרישתם מהמשרד "נזרקים לדואר". למה? תשאלו את תמי לשם...

עדכון 16.9.14, 13:50: תגובת משרד התקשורת: "משרד התקשורת צפוי לקיים טקס עובד מצטיין, עובדים ותיקים ופורשים, הכולל ארוחת ערב וצפייה בהצגה בתאטרון. טקס זה מתקיים אחת לשנתיים.
 
במסגרת תפקידה של גב' רונית בן טל כמנהלת תחום רווחה ולוגיסטיקה במשרד (הגב' בן טל איננה עוזרת של תמי לשם), אחראית הגב' בן טל לקיומו של הטקס.
 
בהתאם למדיניות המשרד הובהר לעובדי המשרד כי עובד אשר נרשם ולא יגיע לטקס יחוייב בעלות הכספית של הארוע וזאת על מנת שלא לבזבז כספי ציבור. 
 
יש להצר על כך שמר וייס בוחר לשוב ולנגח פעם אחר פעם את המשרד ועובדיו אשר עושים מלאכתם נאמנה תוך שהוא משמש "שופר" לאחרים שכל מטרתם להטיל דופי ולהכפיש את עבודת המשרד".

 
ראש השנה



 
 
Bookmark and Share