Telecom News - אייפון 6 יוענק לזוכה בתחרות אורנג' לסרטונים המצולמים בסמארטפון

אייפון 6 יוענק לזוכה בתחרות אורנג' לסרטונים המצולמים בסמארטפון

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> אייפון 6 יוענק לזוכה בתחרות אורנג' לסרטונים המצולמים בסמארטפון
אייפון 6 יוענק לזוכה בתחרות אורנג' לסרטונים המצולמים בסמארטפון
מאת: מערכת Telecom news, 22.9.14, 13:31צילום מהסמארטפון

Orange 4G smart movie מזמינה את הקהל הרחב, לקוחות כל החברות, החל מהיום, לקחת חלק בתחרות לסרטים עלילתיים קצרים עד 59 שניות המצולמים בסמארטפון בקטגורית סרט "חביב הקהל" במסגרת פסטיבל הסרטים ה-30 בחיפה. הזוכה יקבל אייפון 6 בגרסת 16GB. קהל הגולשים ובאי הפסטיבל הם אלה, שיבחרו את הזוכה באמצעות אפליקציית MyHdtv.

פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה בעל מוניטין בענף הקולנוע חוגג 30 שנה. זו השנה הראשונה, שבה כחלק מהפסטיבל מתקיימת תחרות סרטי mobile, בה Orange מציגה את  קטגורית "חביב הקהל", שבמסגרתו מזמינה את הציבור הרחב לקוחות כל חברות הסלולר לקחת חלק בתחרות.

 המשתתפים מתבקשים לשלוח סרט עלילתי, פרי יצירתם, שיצולם באמצעות הסמארטפון, שלא יעלה על 59 שניות, להעלותו כגרסה לצפייה פרטית ל-YouTube ולשלוח את פרטי היוצרים בצרוף לינק לסרט לכתובת hmfc59@gmail.com עד 5.10.14 בשעה 12 בצהריים.

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של פרטנר:"Orange  מעודדת שילוב בין יצירה חדשנית ומקורית לבין טכנולוגיה מתקדמת. רשת דור 4 מעניקה כלים נגישים לעולמות, שעד כה לא התאפשרה לקהל הרחב הכניסה אליהם מטעמים כלכליים, נוחות ונגישות. כיום, מתאפשר לכל אחד לייצר תוכן, אומנותי, חדשותי  ואינפורמטיבי ולהעלותו ולהפיצו בזמן אמת. התחרות, שמשולבת בפסטיבל הסרטים, מעודדת יצירה מקורית ומקדמת הפקת תוכן באמצעות הסמארטפון, שהפך לחלק בלתי נפרד ומרכזי בחיי היום יום שלנו, שהשימושים בו מגוונים ומרובים. אנו גאים להיות חלק מהפסטיבל המוביל בתחום הקולנוע הבינלאומי ולהוביל קטגוריה חדשנית זו".

דני נישליס, יו"ר דירקטוריון אתו"ס, החברה למוסיקה, מופעים, קולנוע וספורט, חיפה: "אני מודה לפרטנר, שלקחה על עצמה את האתגר, שיביא לנו יוצרים צעירים ומוכשרים לפסטיבל. מי יודע, אולי הספילברג הבא הוא סטודנט לקולנוע, שהחל את דרכו בתחרות הסמראטפון שלנו״.

הסרטים, שיוגשו לתחתרות ויעמדו בתנאי התקנון, יוצגו באפליקציית Orange MyHDTV באזור ייעודי ובפתיחת כל סרט באולמות הקולנוע במהלך הפסטיבל. ניתן לגשת לאפליקציה דרך הפניה מאתר החברה או דרך הנייד בקישור http://orange.co.il/Global/film-festival/.

באזור זה גם יוכלו הגולשים לדרג את הסרטונים האהובים עליהם ואחד מהם יזכה בסמארטפון המתקדם מדגם Galaxy K Zoom תומך דור 4 ובעל מצלמת סטילס באיכות 20.7Mpixl עם זום אופטי X10.

ההצבעה תתאפשר לגולשים ולבאי הפסטיבל באפליקציה בימי הפסטיבל החל מ-5.10.14 ועד 17.10.14 בשעה 10:00 בבוקר. בחירת הזוכה בקטגוריה זו תיעשה אך ורק על ידם. 
פסטיבל



 
 
Bookmark and Share