Telecom News - יבמ מובילה את שוק האחסון מוגדר התוכנה

יבמ מובילה את שוק האחסון מוגדר התוכנה

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> יבמ מובילה את שוק האחסון מוגדר התוכנה
יבמ מובילה את שוק האחסון מוגדר התוכנה
מאת: חיים חביב, 22.9.14, 15:05דלית נאור

הדירוג משקף את האימוץ הנרחב של פתרונות האחסון מוגדר התוכנה של יבמ.

חברת הייעוץ ומחקר השווקים IDC דרגה (בדו"ח המסכם לרבעון השני של השנה) את יבמ כספק המוביל של פלטפורמות אחסון מוגדר תוכנה, Software Defined Storage Platforms על בסיס סיכום ההכנסות ממכירת תוכנה. הדירוג משקף את האימוץ הנרחב של פתרונות האחסון מוגדר התוכנה של יבמ, ע"י לקוחות המחפשים דרכים לגישה מהירה ואמינה אל כמויות הולכות וגדלות של נתונים מאוחסנים.

פלטפורמות אחסון מוגדר תוכנה הן עפ"י ההגדרה של IDC, מערכות המספקות חבילה שלמה של שירותי אחסון באמצעות מערך תוכנה, שמשתמש בחומרה, שמבוססת על מוצרי מדף אך אינו תלוי בחומרה זאת.

סל מוצרי האחסון מוגדר התוכנה של יבמ כולל טכנולוגיות תוכנה, שאינן מוגבלות לסביבת חומרה אחת ואינן קשורות אליה, דוגמת מערכת קבצים גלובלית, שזכתה לשם הקוד "אחסון אלסטי", שמנהלת באופן אוטומטי נתונים מאוחסנים ברמה המקומית או בפריסה כוללת.

המערכת של IBM מספקת מהירויות גבוהות במיוחד של גישה לנתונים, ניהול יעיל ופשוט ואפשרות להרחיב במהירות את תשתיות הטכנולוגיה וליהנות מתמורה גבוהה במיוחד למחיר. נוסף על האחסון האלסטי, כולל סל המוצרים של החברה גם תוכנה לווירטואליזציה של האחסון, SAN Volume Controller, שמאפשרת וירטואליזציה של מכלול תשתיות האחסון כדי להעביר במהירות וברמה גבוהה של אמינות נתונים בין מערכות אחסון הטרוגניות ולגשת ביעילות אל הנתונים האלה. מערכת SAN Volume Controller זמינה גם כחלק ממרכז ניהול האחסון הווירטואלי של יבמ, IBM Virtual Storage Center, שמציע יכולות נוספות דוגמת ניהול גיבוי, שחזור ושליטה בעזרת כלים ויזואליים.

דלית נאור (בתמונה), מנהלת בתחום האחסון במעבדת המחקר של יבמ בחיפה: "יכולות האחסון מוגדר התוכנה של יבמ מספקות ללקוחות את טווח ההרחבה והגישה המהירה לנתונים הנדרשים ע"י לקוחותיהם, עובדיהם ושותפיהם העסקיים".

למעבדת המחקר של יבמ בחיפה תרומה מהותית לפלטפורמות האחסון מוגדר התוכנה של החברה במספר היבטים, לרבות: אחסון אובייקטים (Object Storage) מבוסס OpenStack Swift  המשולב במערכת הקבצים הגלובלית "אחסון אלסטי".  בנוסף, טכנולוגיות דחיסה במוצרי הווירטואליזציה של האחסון.
 



 
 
Bookmark and Share