Telecom News - אתר BUY2USA מציע בארץ מלאי של אייפון 6 לפני השקתו בישראל

אתר BUY2USA מציע בארץ מלאי של אייפון 6 לפני השקתו בישראל

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> אתר BUY2USA מציע בארץ מלאי של אייפון 6 לפני השקתו בישראל
אתר BUY2BUY מציע בארץ מלאי של אייפון 6 לפני השקתו בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 23.9.14, 11:06אייפון 6
 
אתר BUY2USA מציע לקהל הישראלי לרכוש בלחיצת כפתור את מכשיר הסלולר אייפון 6 החדש הזוכה לביקוש ענק ברחבי העולם.
 
בעקבות הציפייה הדרוכה להגעת מכשיר האייפון 6 לישראל, (שעל תכונותיו דיווחנו – כאן), הסקרנות ורצון בציבור לקבל את המכשיר ללא עיכוב וללא המתנה להשקתו בישראל. הוחלט באתר BUY2USA לצאת במהלך מיוחד ולאפשר ללקוחות לבצע רכישה ישירה של מכשיר האייפון בסמוך ליציאתו בארה"ב. לקוחות רבים כבר פנו בבקשה לקבל פרטים על אפשרות הרכישה וקיימת רשימת המתנה של כמה מאות לקוחות.  
 
BUY2USA מציע מלאי מוגבל (כמה מאות מכשירים) של אייפון 6 לקהל הישראלי, כדי שלא יהיה צורך לרכוש אותו באופן עצמאי מאתרים אמריקאים. צוות האתר מטפל בכל הליכי ייבוא המכשיר לישראל, כולל שחרור ממכס, עד בית הלקוח תוך שבועיים מיום ההזמנה, כרגע במחיר הזול ביותר בישראל. עם זאת, יחסית, מחיר המכשיר הוא מאד גבוה בהשוואה לשאר סמארטפוני הדגל של היצרניות השונות בשוק.
 
  • אייפון 6 , GB 16 במחיר של 4,499 ₪ -   כאן.
  • אייפון 6 , GB 64 במחיר של 4,999 ₪ -   כאן.
  • אייפון 6 , GB 128 במחיר של 5,499 ₪ - כאן.
הרכישה כוללת מטען מקורי של אפל ואחריות מלאה באפל סטור. ניתן לשלם ב-3 תשלומים ללא ריבית.
 
ירון בן אלי, מנכ"ל BUY2USA: "ניסיון העבר שלנו מראה, שלקוחות, שהקדימו והזמינו דרכנו מכשירים ניידים עם יציאתם לשוק זכו לא פעם ולא פעמיים לקבל את המכשיר לישראל לפני שיווקו הרשמי בארץ. אנו עושים את מירב המאמצים כדי לאפשר ללקוחותינו תמיד להיות בקדמת הטכנולוגיה וליהנות מהחידושים המובילים בעולם וכעת מגיע משלוח ראשון של כמה מאות מכשירים".
 
אתרBUY2USA  הוא אתר המתמחה בייבוא אישי מארה"ב, שמציע אפשרות של רכישה בעברית ואפשרות ליהנות מהמחירים האטרקטיביים בארה"ב ולרכוש ישירות מארה"ב כל מוצר ולקבלו עד הבית עם שליח. הגולשים מקבלים כתובת אישית בארה"ב איתה יוכלו לערוך קניות בכל אתר אמריקאי כל נושאי המשלוח והמכס מטופלים באופן מלא עבור הלקוח.
אייפון 6
 
 



 
 
Bookmark and Share