Telecom News - נציגי פיקוד הצבא האמריקאי נפגשו עם ראשי קהילת הביטקוין בארה"ב

נציגי פיקוד הצבא האמריקאי נפגשו עם ראשי קהילת הביטקוין בארה"ב

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> נציגי פיקוד הצבא האמריקאי נפגשו עם ראשי קהילת הביטקוין בארה"ב
נציגי פיקוד הצבא האמריקאי נפגשו עם ראשי קהילת הביטקוין בארה"ב
מאת: מערכת Telecom News, 27.9.14, 11:31

המפגש התקיים לנוכח האפשרות, שהביטקוין עלול לסייע לקבוצות קיצוניות כמו דאעש.

ראשי הפיקוד לפעולות מיוחדות US Special Operations Command נפגשו השבוע עם ראשי קהילת הביטקוין האמריקאית כדי לקיים דיון על הביטקוין ועל מקומו בתחום "הפיננסי הבלתי חוקי".

נושא זה הוא עתה בעדיפות עבור הצבא האמריקאי המעוניין להבין, איך הביטקוין עלול להיות בשימוש למימון כוחות אנטי-אמריקאים ופעולות שלהם והאם ואיך הצבא יכול לפעול כדי להפחית פעילות כזו.

המפגש, שכונה – Virtual Currency Workshop, שימש לכוחות המיוחדים של הצבא הזדמנות להפיג את אי ההבנות כלפי הביטקוין כזרז לטרור ולפעילות בלתי חוקית.

Jim Harper נציג ה-Bitcoin Foundation השתתף במפגש, כי המטרה של ה-Bitcoin Foundation היא גם לפעול, שהצבא יכיר את המטבע הקריפטוגרפי. הוא אמר, שהצבא מעוניין לדעת הכל על איך העולם עובד וביטקוין הוא חלק גדול מאיך העולם הולך לעבוד: 
 
The military has an interest in knowing everything it can know about how the world works, and bitcoin is a big part of how the world is going to work

הוא אמר, שהמסר לממשל היה "השקיפות של הביטקוין", ושלתת הבהרות כדי להסיר את המסתורין מעל הביטקוין הוא תמיד דבר טוב:
 
Demistifying bitcoin is always a good thing 

הוא טען בדיון ש- The bitcoin  industry is more than a magic cloak for evil behavior. 
 
הדיון על הביטקוין תוכנן ע"י קבוצה הנקראת BENS – Business Executive for National Securities, שכוללת מנהיגים עסקיים בארה"ב המציעים את נסיונם ותפישותיהם לגבי הפחתת איומים, ביניהם:
 
 Amazon’s Jeff Bezos, former AIG CEO Hank Greenberg and David Koch of Koch Industries 

שליש מהנוכחים היו מקהילת הביטקוין. Harper אמר, שהמפגש היה מוצלח ובסופו של יום החלו הנוכחים לראות את הביטקוין בצורה יותר חיובית.

המפגש התקיים לנוכח האפשרות, שהביטקוין יכול לסייע לקבוצות קיצוניות. דיווחנו – כאן, שארגון דאעש פועל למימון פעולותיו באמצעות הביטקוין, ושהוא ציטט את DarkWallet כאמצעי לבצע טרנזקציות שלא ניתן יהיה לעכוב אחריהן.
 
הכוחות המיוחדים
 
 



 
 
Bookmark and Share