Telecom News - אורנג' משיקה: My Doctor שירות אבחון, ייעוץ וטיפול מרחוק ע"י רופא מומחה

אורנג' משיקה: My Doctor שירות אבחון, ייעוץ וטיפול מרחוק ע"י רופא מומחה

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> אורנג' משיקה: My Doctor שירות אבחון, ייעוץ וטיפול מרחוק ע"י רופא מומחה
אורנג' משיקה את My Doctor שירות אבחון, ייעוץ וטיפול מרחוק 24/7 ע"י רופא מומחה
מאת: מערכת Telecom News, 28.9.14, 13:30MyDoctor
 
החל מ-29.9.14 משיקה אורנג' שירות מרחוק 24/7 ע"י רופא מומחה באמצעות שיחת וידאו באיכות HD בתחומי רפואת ילדים, משפחה ויעוץ התפתחותי מכל מקום בארץ ובחו"ל בגישה ישירה מהסמארטופון והטאבלט.

טלה-רפואה הוא תחום המאפשר תקשורת בין רופאים ומטופלים על גבי הרשת באמצעות אפליקציות בסמארטפון ובטאבלט. טכנולוגיית הדור הרביעי, שמהווה קפיצת מדרגה משמעותית, מאפשרת לפתח מוצרים חדשים ולהעניק חוויית משתמש מהירה ואיכותית.

ממחקר שערכה Orange בקרב 500 מרואיינים בעלי סמארטפונים בגילאי 25 + עולה, ש-84% מעוניינים להתייעץ עם רופא online בווידאו במקום לגשת למרפאה.

השירות החדשני My Doctor ניתן ע"י Orange ומאפשר שירות רפואי ישיר של חברת שר"ן, מקבוצת MedTrix, (הוקמה ב-2004 ע"י ד"ר איב ביטון מומחה לרפואה פנימית  ומייסד החברה הישראלית לטלה-רפואה ואיילת ביטון), 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע מכל מקום, בארץ ובעולם. הרופאים הם מומחים ברפואת ילדים, משפחה ופנימית. השירות ניתן ע"י צוות מקצועי של רופאים, אחיות, רוקחים, דיאטניות ועו"ס ומופעל באמצעות מוקדי שירות וכולל:

אבחון מרחוק באמצעות שיחת וידאו.
שיתוף מידע והתייעצות רופא מול רופא נוסף.
המרשמים הדיגיטליים מכובדים ע"י רשת הסופר –פארם.
קבלת הפניה למיון
קבלת אישורי מחלה.
זמינות השירות גם בחו"ל.
קבלת סיכום טיפול פנייה ומרשמים ישירות לנייד והטאבלט באמצעות המייל האישי.

ההצטרפות לשירות היא באמצעות אפליקצייה יעודית: http://www.orange.co.il/he-il/cellular/sf-lp/mydoctor/

הלקוח מזין את מס' תעודת הזהות שלו ושל בני משפחתו הנכללים בשירות והם מזוהים ע"י חברת שר"ן בעת פנייתם לקבלת שירות רפואי.
עלות השירות:

19.90 ₪ למשפחה בת 5 נפשות (מינימום אחד בגיר מעל גיל 18 ומקסימום שניים).
29.90 ₪ למשפחה בת 6 נפשות ומעלה עד 10 נפשות (מינימום אחד בגיר מעל גיל 18 ומקסימום שניים).
עתה לרגל החגים ותקופת הנביעות ינתן חודש ראשון בחינם.

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של פרטנר: "בינואר השנה הכרזנו על מוכנותנו להפעלת רשת דור רביעי בישראל. טכנולוגיה זו מאפשרת קידמה באמצעות מוצרים חדשים ואנו כחברת תקשורת המקדמת חדשנות, מחויבים לפתח מוצרים בעלי ערך מוסף  עבור לקוחותינו. רשת דור 4 מאפשרת, לראשונה, שיחות וידאו באיכות גבוהה מאוד ובחוויית זמן אמת, שבה הרופא קרוב מתמיד. זיהינו צורך מובהק בזירת ה-well being, היכולת לקבל אבחון רפואי באמצעים מתקדמים. My Doctor הוא שירות חדשני מתחום הטלה- רפואה, פורץ דרך גם מבחינה עולמית ונרתם באופן מובהק לטובת הצרכן".

ד"ר איב ביטון, מנכ"ל חברת שר"ן: "שר"ן, שמשלבת מומחיות רפואית וטכנולוגיה, מפתחת פתרונות חדשים בתחום הרפואה כדי לשפר את יכולת האבחון וזמן התגובה למתן טיפול בחולים. Orange הציעה, שנעלה מדרגה ונהפוך את הייעוץ הרפואי לזמין מכל מקום ובכל זמן. החיבור לחברת תקשורת מובילה טכנולוגית קסם לנו ונראה לנו טבעי. התוצאה לא אחרה להגיע והיום אנו משיקים שירות מתקדם בין הראשונים בעולם".

הערה: במחקר של חברת מקאפי Safeguarding 2025 המתפרסם היום, שבחן את תחושת אלפי צרכנים על מגמות טכנולוגיות בעוד עשור עולה, ש-68% מאמינים, שמחשוב לביש ישלח את נתוני הבריאות שלהם ישירות לרופא ויחסוך להם ביקור בקופת החולים. יותר משליש מהנשאלים אמרו, שבעתיד תהיה קיימת בדיקת בריאות אונליין, שתשתמש בחיישנים, שיזהו מחלות.
 
טלה רפואה



 
 
Bookmark and Share