Telecom News - Wix פותחת מרכז פיתוח בבאר שבע והחלה בגיוס מתכנתים מאזור הדרום

Wix פותחת מרכז פיתוח בבאר שבע והחלה בגיוס מתכנתים מאזור הדרום

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> Wix פותחת מרכז פיתוח בבאר שבע והחלה בגיוס מתכנתים מאזור הדרום
Wix פותחת מרכז פיתוח בבאר שבע והחלה בגיוס מתכנתים מאזור הדרום
מאת: חיים חביב, 30.9.14, 15:25יניב אבן חיים
 
החברה מציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית והכריזה היום, שתפתח שלוחה חדשה בפארק התעשייה בבאר שבע.
 
חברת ההייטק Wix, שמציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית, החלה בגיוס צוות מתכנתים בכירים, שיהוו את גרעין העובדים הראשוני של מרכז הפיתוח החדש שלה בבאר שבע. בהמשך, יקיף הגיוס גם סטודנטים ועובדים צעירים תושבי הדרום.
 
המגויסים החדשים יוכשרו בקורס אינטנסיבי, חלק מתכנית "WIX Academy". במסגרת זו מתחילים המהנדסים והמפתחים החדשים בעבודה מעשית על מוצרי החברה החל מהיום הראשון, תהליך המאפשר הטמעה מהירה של שיטות הפיתוח והטכנולוגיות המתקדמות עליהן מתבססת הפלטפורמה של Wix. במסגרת ההכשרה יתמודדו אנשי הפיתוח עם מגוון אתגרים טכנולוגיים ויידרשו לספק מענה לבעיות בזמן אמת.    
 
חברת Wix, שמעסיקה יותר מ-800 עובדים במשרדיה ברחבי העולם, מאפשרת ללמעלה מ-53 מיליוני משתמשים לבנות, לעצב ולנהל אתר אינטרנט מקצועי בכוחות עצמם. החברה ממשיכה כל העת להרחיב את הפלטפורמה שלה ע"י הוספת מוצרים ושירותים עסקיים נוספים המסייעים ללקוחותיה לקיים נוכחות אינטרנטית מקיפה.
 
כמחצית מעובדי החברה נמנים על מערך המו"פ: רובם המכריע של המתכנתים והמהנדסים עובדים ממטה החברה בתל אביב, ובנוסף יש לחברה שלוחות פיתוח בליטא ובאוקראינה. מרכז הפיתוח החדש בבאר שבע נועד לאפשר ל- Wix להמשיך להרחיב את מחלקות הפיתוח באמצעות גיוס מתכנתים מוכשרים מאזור הדרום.
 
כחלק מצמיחה מהירה, הכפילה Wix  ב-4 השנים האחרונות את מספר המפתחים מדי שנה.
 
יניב אבן חיים, (בתמונה), סמנכ"ל הפיתוח של Wix: "כחברת הייטק ישראלית חשוב לנו מאוד להמשיך, לצמוח ולהרחיב את מרכזי הפיתוח בישראל. זאת, למרות המחסור הקיים בישראל באנשי תוכנה בכלל ומומחי ווב בפרט. פתיחת מרכז הפיתוח בבאר שבע תאפשר לנו להגיע לאוכלוסייה גדולה הנמצאת בדרום הארץ ולהציע להם תעסוקה מאתגרת, צעירה ודינאמית בחזית הטכנולוגיה העולמית. כיום אנשי מקצוע רבים בתחום התוכנה ובוגרי אוניברסיטה לא נשארים בדרום בשל מחסור בהיצע משרות מאתגרות, אנו משוכנעים, שניתן לשנות את המציאות הזאת ולייצר מומחיות והובלה בתחום זה גם מחוץ למרכז".
 
לפרטים נוספים כאן.

גיוס עובדים
 
 
 



 
 
Bookmark and Share