Telecom News - ‏אינטל חושפת ומשיקה שעון חכם למעקב אחר כושר גופני ונתוני שינה

‏אינטל חושפת ומשיקה שעון חכם למעקב אחר כושר גופני ונתוני שינה

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> ‏אינטל חושפת ומשיקה שעון חכם למעקב אחר כושר גופני ונתוני שינה
אינטל חושפת ומשיקה שעון חכם למעקב אחר כושר גופני ונתוני שינה
מאת: מערכת Telecom News, 1.10.14, 15:44PEAK
 
לראשונה מאז נרכשה בידי אינטל, Basis משיקה את Peak – שעון חכם לניטור בריאות רציף  וכושר גופני.
 
Basis , חברה בת של אינטל המפתחת התקנים לבישים למעקב אחר כושר גופני ובריאות, הכריזה היום על הדור הבא של Basis Peak.

ההתקן מאפשר מעקב רציף, מסביב לשעון, של נתונים פיסיולוגיים בזמן פעילות גופנית ובזמן שינה בעזרת טכנולוגיית חיישנים משופרת.

Peak מאפשר ניטור של קצב הלב ללא צורך ברצועת חזה והוא עוקב באופן רצוף אחר רמות התנועה, ההזעה וטמפרטורת העור.

בנוסף, מספק ההתקן ניתוח מתקדם של דפוסי השינה של המשתמש, לרבות ריצודי עיניים מהירים (REM), שינה עמוקה וקלה, התהפכויות בשינה, הפרעות ואיכות השינה.

כדי לאפשר שינוי ממשי בהרגלי הבריאות, קיימת בהתקן פונקצית Healthy Habits, שמעניקה למשתמש נקודות זכות על הרגלים חיוביים על מנת לעודד שילוב הרגלים בריאים בחיי היומיום ולסייע בהצבת יעדים מוחשיים כמו שינה מספקת וקימה מישיבה ממושכת. המערכת מתאימה את עצמה להתקדמותו של המשתמש כדי לוודא, שהיעדים הם בני השגה וניתנים לשילוב מעשי בחיי היומיום.

גישה זו של ריבוי חיישנים, בשילוב עם טכנולוגיית BodyIQ של Basis, מאפשרת ל-Peak לזהות אוטומטית מצבי עירות, ריצה, רכיבה על אופניים, שלבים בשינה ואיכות השינה. Peak מספק את התמונה המקיפה ביותר של כושר גופני ושינה מכל המוצרים בקטגוריה זו.

להתקן יש צג מגע חדש ועיצוב פיזי משופר. למרות שהחיישנים פועלים ללא הפוגה מסביב לשעון, Peak מציע חיי סוללה של עד 4 ימים - אתגר שהתקנים לבישים רבים בשוק טרם פיצחו.

Peak עמיד במים עד לעומק של 5 אטמוספרות, מה שמאפשר להשתמש בו בזמן שחייה והוא יוכל בעתיד להציג התרעות של שעון חכם כגון שיחות והודעות טקסט נכנסות ממכשירי טלפון עם iOS או אנדרואיד.

Peak, שיצא לשוק בנובמבר, יימכר ב-199.99 דולר. הוא יהיה זמין אצל קמעונאים נבחרים לרבות אמזון, בסט ביי, REI ועוד. Basis תמשיך לתמוך, אך לא למכור, דגמים קודמים.
 
ג'ף הולוב, מנכ"ל Basis "מאז המכשיר הראשון, שהשקנו, Basis המשיכה להציב סטנדרט גבוה של עושר נתונים ותובנות ליישומי כושר ושינה. בדור הנוכחי של Peak אנו מספקים את הכל בהתקן אחד כדי לסייע לבני אדם לנהל חיים בריאים יותר ביום ובלילה, בעבודה או בפעילות גופנית".

מייקל בל, סגן נשיא ומנהל כללי של קבוצת ההתקנים החדשים באינטל: "בהשקת השעון החכם מרחיבה Basis את הגבולות של המידע, שניתן להציג על כושר גופני ושינה עם נתונים המאפשרים נקיטת פעולה ושינוי הרגלים של המשתמש לשיפור חיי היומיום".
 
PEAK



 
 
Bookmark and Share