Telecom News - רון הברמן מונה למנכ"ל פעילות חטיבת CloudBand של אלקטל לוסנט בישראל

רון הברמן מונה למנכ"ל פעילות חטיבת CloudBand של אלקטל לוסנט בישראל

דף הבית >> מינויים >> רון הברמן מונה למנכ"ל פעילות חטיבת CloudBand של אלקטל לוסנט בישראל
רון הברמן מונה למנכ"ל פעילות חטיבת CloudBand של אלקטל לוסנט בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 2,10,14, 14:58רון הברמן
 
אלקטל-לוסנט הודיעה על מינוי רון הברמן למנכ"ל פעילות CloudBand (קלאודבנד) בישראל. הברמן מחליף את דור סקולר, סגן נשיא באלקטל-לוסנט, שעוזב לאחר 8 שנים בחברה, מהן כ-5 שנים כמנכ"ל חטיבת קלאודבנד, שהיה מהמקימים שלה. סקולר הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו ולפרוש בסוף השנה כדי לבחון הזדמנויות חדשות בתחום היזמות. לסקולר יש חלק מהותי בפיתוח חזון התקשורת הוירטואלית של אלקטל-לוסנט, שהתפתחה לכדי סטנדרט ה-NFV - Network Function Virtualization.

לרון הברמן יש יותר מ-20 שנות ניסיון באסטרטגיה עסקית, תכנון מוצר, הנדסת תוכנה ותכנון רשת והוא מביא עמו לאלקטל-לוסנט ולקלאודבנד ידע וניסיון רבים בתחום טכנולוגיות ענן ודאטה סנטר. עד לאחרונה כיהן כמנכ"ל חברת CiiNOW, שאף נמנה על מייסדיה (נרכשה ע"י גוגל). קודם לכן עבד באלקטל-לוסנט במשך 4 שנים ומילא תפקידים ניהוליים שונים. הוא היה מהנדס בכיר בחברות UUNET, Zephion ו-Masergy. בשנות ה-90 היה הברמן מהנדס רשת בכיר במשרד הביטחון ובחיל האוויר הישראלי.

קלאודבנד הוקמה ופעלה עד כה באלקטל-לוסנט כסטארטאפ פנימי, שהיווה יחידה עסקית נפרדת בתוך הפעילות הארגונית הגלובלית של החברה. קלאודבנד הוקמה כדי לפתח את פלטפורמת ה-NFV הראשונה בתעשייה והיה לה תפקיד משמעותי בעידוד לקוחות אלקטל-לוסנט לאמץ את ה- NFV. לאור אימוץ מלא של ה-NFV ע"י התעשייה הוחלט באלקטל-לוסנט לשלב את קלאודבנד בצורה מלאה באלקטל לוסנט ולהפכה למרכיב מרכזי באסטרטגיית הענן של החברה.
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share