Telecom News - SAP ומשטרות בעולם יוזמות הפיכת ערים לבטוחות ע"י אנליטיקה בזמן אמת

SAP ומשטרות בעולם יוזמות הפיכת ערים לבטוחות ע"י אנליטיקה בזמן אמת

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> SAP ומשטרות בעולם יוזמות הפיכת ערים לבטוחות ע"י אנליטיקה בזמן אמת
SAP ומשטרות בעולם הכריזו על יוזמה להפיכת ערים לבטוחות ע"י כלי אנליטיקה בזמן אמת
מאת: מערכת Telecom News, 5.10.14, 17:10משטרה מתקדמת

SAP מסייעת למשטרות לספק לאזרחים הגנה משטרתית טובה ביותר בעלות נמוכה יותר ותוך הוכחת החזר התמורה על ההשקעה.
 
SAP הכריזה על יוזמה חדשה וייחודית בשם SAP Urban Matters, שנועדה לשפר את חיי האזרחים ע"י יצירת ערים בטוחות יותר. במסגרת היוזמה פתחה  SAP מתקן חדש בבריטניה, שבו יוכלו המופקדים על ביטחון הציבור לשפר פעילויות שיטור ותפיסות אבטחה שונות על רקע תהליכי העיור והשינויים הטכנולוגיים המהירים המתחוללים בעולם.

SAP מסייעת למשטרות להתמודד בצורה טובה יותר עם הפשע ע"י הפעלת כלי תחקור וחיזוי אנליטיים ויכולות בינה עסקית-בזמן אמת. בנוסף, מסייעת SAP לאותן משטרות לפשט את התהליכים המרכזיים שלהן כולל ניהול אירועים וחקירות, מעקב אחר רכוש וראיות וניהול משאבים תפעוליים.

SAP מנהלת קשרים ארוכי טווח עם משטרות וגופי ביטחון שונים ברחבי העולם. בישראל ובאירופה, שם נמנות על לקוחותיה מדינות כמו בריטניה, צרפת, הולנד, ספרד, גרמניה ואיטליה. גם ארה"ב, אוסטרליה ומדינות אמריקה הלטינית מהוות שווקים מובהקים לפתרונות אכיפת החוק של SAP

SAP והמרכז הבריטי לחקר טרור, מודיעין ופשע מאורגן באוניברסיטת שפילד Centre of Excellence in Terrorism, Resilience, Intelligence and Organized Crime Research הדגימו בצורה אינטראקטיבית כיצד הטכנולוגיה יכולה לשפר את מאמצי המשטרה לצמצם את רמת הפשיעה, לשפר את הבטיחות בדרכים ולחזק את ביטחון הציבור בתקציבים לא גבוהים.

בעז נבט, מנהל מגזר הביטחון ב-SAP ישראל: "כאשר העבריינים מדלגים בין העולם האמיתי לעולם הווירטואלי, המשטרה ורשויות אכיפת החוק חייבות לעמוד בקצב. בנוסף, קיימת עלייה ברורה ברמת הציפיות של האזרחים במגעיהם עם גופים ממשלתיים, והמשטרה נדרשת כיום יותר ויותר לספק לאזרחים, שעליהם היא מגנה חוויה, 'ממוקדת לקוח' ולשתף איתם פעולה במאבקה בפשע.

אנשי המשטרה, העושים מאמצים כדי לעמוד בציפיות הגוברות מסוג זה, נתקלים לעתים קרובות בעיכובים כשהם משתמשים במערכות מידע ותקשורת מיושנות, שאינן עומדת בקצב ההתפתחות הטכנולוגית של הציבור הרחב ושל העבריינים גם יחד. מצב זה עלול לגרום לנתק בין זרועות שונות של המשטרה לבין הציבור, שאותו הן משרתות, ולחבל במאמצים לפיתוח שיטור קהילתי".

פרופ' באבאק אכגאר, מנהל :CENTRIC "המשטרה הבריטית ממשיכה להוביל את החדשנות בתחום זה. שיתוף הפעולה בין SAP לבין CENTRIC מהווה הזדמנות לשתף כמה מאסטרטגיות השיטור החדישות ביותר של בריטניה עם רשויות אכיפת החוק ברחבי העולם".

בתוך כך הודיעה משטרת חבל בוואריה Polizei Bayern בגרמניה כי בחרה בפלטפורמת HANA SAP ובחבילת SAP Investigation Management for Public Sector  לניהול תפעולי ולאנליטיקה של עבירות ותקריות, חקירות וניהול מודיעין. משטרת בוואריה, שכוללת 41,000 עובדים, היא אחת מכוחות המשטרה הגדולים בגרמניה.

המשטרה הגרמנית ו-SAP תקמנה יחד פלטפורמת ניהול יחידת משטרה לניהול כלל החקירות במדינה, החל מעבירות תנועה ועד לפשעים חמורים. מאחר שעבודת משטרה אפקטיבית תלויה ביכולת לגלות קשרים ודפוסי פעולה בין פיסות מידע שונות, החיבור בין פלטפורמת ניהול החקירות של SAP ו- SAP HANA היה קריטי בהחלטת המשטרה. SAP HANA, עם בסיס נתונים In Memory, שנועד לעבד ולנהל כמויות אדירות של נתונים ברמת ביצועים גבוהה, מאפשר לאנשי המשטרה לקבל מודיעין וניתוחים בזמן אמת. 



 
 
Bookmark and Share