Telecom News - דאעש השתמש בביטקוין למימון אתר האינטרנט שלו בשפה האנגלית

דאעש השתמש בביטקוין למימון אתר האינטרנט שלו בשפה האנגלית

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> דאעש השתמש בביטקוין למימון אתר האינטרנט שלו בשפה האנגלית
דאעש השתמש בביטקוין למימון אתר האינטרנט שלו בשפה האנגלית
מאת: מערכת Telecom News, 14.10.14, 11:32

הפעולה באה בעקבות מסמך, שנחשף ביולי השנה, שקרא לג'יהאדיסטים לתמוך בארגון באמצעות הביטקוין.

אתמול עפ"י אתר rferl עלה החשד, שדאעש, משתמש במערכת הביטקוין עבור תרומות לאתר הרשמי שלו בשפה האנגלית, כדי להפיץ את התעמולה שלו.
האירוח של האתר Khilafah.is היה בשרת השבדי YourServer.se המקבל תשלומים בביטקוין. האתר של הארגון האסלאמי הקיצוני ביקש מהגולשים לתמוך בתחזוקתו ע"י תרומות בביטקוין.

צוות השרת הודיע, שהוא סגר אתמול בבוקר את החשבון, שהיה קשור לאתר של דאעש, עקב "פעולות בלתי-חוקיות" ושהסגירה היתה רק אתמול כי רק אז קיבל צוות השרת את המידע על כך. הצוות ביצע את הסגירה לאחר 30 דקות של בדיקות.

הסיומת is, שדאעש עשה בה שימוש, שייכת לאיסלנד. דווח, שהרגולטור באיסלנד – ISNIC הסיר את האתר מרשת האינטרנט שלשום:
 
תומכי הארגון הקיצוני אמרו, שהם מקווים, שהאתר יחזור לרשת במהרה:
 

באתר של דאעש היו מסמכים, הקלטות אודיו באנגלית וסרטי וידאו, כולל סרטון הווידאו של העיתונאי הבריטי השבוי John Cantlie. האתר נרשם תחת שמו של Azym Abdullah הקשור לעוד כמה אתרים התומכים בדאעש.

הניסיון של דאעש לקבל ביטקוין הלכה למעשה באמצעות האתר בשפה האנגלית כדי לממנו בא לאחר שכפי שדיווחנו – כאן בחודש יולי השנה, פורסם מסמך הקורא לתומכי דאעש לתרום ביטקוין למימון פעולות הארגון ובו נכתב, שהביטקוין בטוח ובלתי ניתן למעקב ע"י הרשויות כך שהג'יהאדיסטים לא יוכלו להיחשף והדבר מותר גם עפ"י חוקי השריעה. להלן ציטוט קטע מהמסמך:

This allows our brothers stuck outside of the [Lands of Islam] to avoid government taxes along with secretly fund [sic] the Mujahideen with no legal danger upon them
 



 
 
Bookmark and Share