Telecom News - AllInPack בראשות דוד אלון זכתה במקום ה-1 בהאקתון IoT הראשון בעולם

AllInPack בראשות דוד אלון זכתה במקום ה-1 בהאקתון IoT הראשון בעולם

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> AllInPack בראשות דוד אלון זכתה במקום ה-1 בהאקתון IoT הראשון בעולם
12 צוותים מרחבי הארץ והעולם השתתפו בהאקתון הראשון בעולם, שנערך בקומפלקס של מכללת אפקה בת"א בתחרות, שיזמה חברת TI ביחד עם IBM ועוד שותפים. חברת ההזנק מיוזמתו של דוד אלון (בתמונה) - AllInPack, זכתה במקום הראשון (ביחד עם 3 שותפים).
מאת: אבי וייס, 22.10.14, 09:00דוד אלון

חברת ההזנק AllInPack, שהיזם והמנכ"ל שלה הוא דוד אלון, שבעברו היה (בין היתר) מנכ"ל חברת אלודה - אולימפוס בישראל, נחשפת כאן לראשונה. זו חברת הזנק ממש צעירה, שקמה תחת המוטו של WiFi Direct for the Internet of Things, שזכתה במקום הראשון (ביחד עם עוד 3 חברות) בהאקתון, שהתקיים בימים 19 עד 21 לאוקטובר 2014.

אמש, צוות הפיתוח של AllInPack, שהתחרה בעוד 11 צוותים של מפתחים, שהתמקמו במכללת אפקה להנדסה בת"א, הצליח לפתח מוצר חדש ועובד בעולם ה- IoT בכלים, שסופקו למפתחים ע"י TI ו-IBM.

הפיתוח של AllInPack, שזיכה אותה במקום הראשון המשותף (השופטים היו מנהלים בכירים מ: IBM, TI, פיטנגו, E&Y, ועוד), היה פתרון מלא של IoT לעולם "הגיל השלישי", מערכת שפותחה תחת הכותרת: IoT for the golden age Nursing Home. השקף הראשון של המצגת מצוי כאן למטה, והמצגת המלאה ניתנת להורדה מכאן. כ"כ, צוות הפיתוח הכין מהמצגת סרטון על הפתרון ב-mp4, שניתן להורדה מכאן

לדברי דוד אלון, לתחרות הגיעו אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, רובם מאוגדים כבר כחברות המפתחות בעולם ה-IoT. לכן, התחרות בין 12 הצוותים בהאקתון הייתה קשה וצוות השופטים המאוד בכיר ומקצועי, החליט, שהם אחת משתי החברות שביצעו את משימת הפיתוח בצורה הטובה ביותר. 

את קיומו של ההאקתון הראשון בעולם לתחום ה-IoT (ר"ת: Internet of Things) חשפנו לראשונה כאן, מפי אבנר גורן, מנכ"ל TI ישראל (בתמונה משאבנר גורןמאל). הזוכים בתחרות יציגו את הפיתוח שלהם באירוע Journey של ארנסט-אנד-יאנג ויזכו גם בפרס של 6 חודשים באקסלרטור של פיטנגו עם כל הליווי הקיים באקסלרטור (המיקום של הצוותים יהיה ב- SOSA בתל-אביב). 

בהגדרת כללי התחרות נקבע, שמצפים מהמתחרים להציג לצוות השיפוט בסיום ההאקתון מערכת עם מכשיר המשדר נתונים דרך רשת ה-WiFi, שתהיה במקום (בקמפוס המכללה), אל הענן של IBM. האירוע כולו התקיים, כאמור לעיל, 
במכללת אפקה להנדסה ברמת אביב, שתומכת בתחום ה-IoT מזה כמה שנים. המתחרים בהאקתון זה קיבלו ציוד בסיסי למפתחים כולל צ'יפים ולוחות של TI וכלי פיתוח של IBM, במטרה להגיע ליעד של מוצר שלם עובד תוך 3 ימים של פיתוח סביב השעון. בהחלט אתגר מאוד משמעותי ולא פשוט למפתחים בעולםה-IoT. 
הזוכה



 
 
Bookmark and Share