Telecom News - iTAnalyzer הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מדינת קונטיקט

iTAnalyzer הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מדינת קונטיקט

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> iTAnalyzer הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מדינת קונטיקט
חברת iTAnalyzer הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מדינת קונטיקט
מאת: מערכת Telecom News, 23.10.14, 19:50עופר לנדסמן

כחלק מאסטרטגיה העסקית של החברה להקים את פעילות בארה"ב  במהלך שנת 2015, ניהלה החברה מגעים עם מספר מדינות בארה"ב. מדינת קונטיקט נבחרה למדינה בה החברה הישראלית תקים את פעילותה.
 
בתום תהליך של בחינת הטכנולוגיה והתוכנית העסקית של iTAnalyzer  מישראל, חתמה מחלקת הפיתוח הכלכלית של מדינת קונטיקט (DECD) על הסכם במסגרתו יוענק לחברה הישראלית מגוון רחב של שירותים, שמטרתם לעודד הקמה והרחבה של פעילות החברה בארה"ב. בנוסף לשירותים המקצועיים, תעניק מדינת קונטיקט לחברה מענק עידוד בסכום של חצי מיליון דולרים.
 
עופר לקסמן, (בתמונה), מנכ"ל iTAnalyzer: "המטרה שלנו היא לנטוע יתד איתן בשוק האמריקאי ולהשפיע על האופן בו חברות וארגונים גדולים בכלכלה האמריקאית ינהלו את משאבי ה-IT שלהם. ההסכם לשיתוף הפעולה עם מדינת קונטיקט הוא אבן דרך חשובה. אנו בעיצומו של סבב גיוס השקעות ושמחים על הרוח הגבית וההכרה בפוטנציאל הגלום בחדשנות המוצר שלנו בשוק ה-IT. מדובר על פלטפורמה, שבסופו של דבר, מאפשרת ניהול חכם וחסכון במשאבים ומכאן האטרקטיביות הגדולה של המוצר".
 
חברת iTAnalyzer מספקת פלטפורמה פרואקטיבית יחד עם מנוע אנליטי ייחודי, שמתבססים על תפיסת ניהול Mobility כוללת. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים להעלות את רמת השירות ולהפחית השקעות במערכות התשתית ע"י הגדלת הניצולת הקיימת דרך מיפוי צריכת המשאבים וחשיפתם לסיכונים מול יישומים עסקיים.
 
לוגו



 
 
Bookmark and Share