Telecom News - תדיראן טלקום ו-HOT עסקים חתמו על שת"פ להוזלת מחירים לבעלי עסקים

תדיראן טלקום ו-HOT עסקים חתמו על שת"פ להוזלת מחירים לבעלי עסקים

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> תדיראן טלקום ו-HOT עסקים חתמו על שת"פ להוזלת מחירים לבעלי עסקים
תדיראן טלקום ו-HOT עסקים חתמו על שת"פ להוזלת מחירים לבעלי עסקים
מאת: מערכת Telecom News, 26.10.14, 11:58אבי שלומי

במסגרת שיתוף הפעולה בתחום המרכזיות לעסקים תשווק HOT עסקים את שירות ה IP Centrex של תדיראן יחד עם תשתית האינטרנט של HOT בהצעה המשקפת הוזלה של כ-15%-20% ביחס למחירי השוק.
 
חברת תדריאן טלקום וחברת HOT הודיעו היום על שיתוף פעולה בתחום המרכזיות לעסקים. החברות תשווקנה מהיום שירות מרכזיה בענן,  IP Centrex שיתבסס על תשתית האינטרנט של HOT לבתי עסק ברחבי הארץ. ההצעה המשולבת מגלמת הפחתה של בין 15%-20% מהמחירים המקובלים כיום בשוק. 

אבי שלומי, (בתמונה), מנכ"ל תדיראן טלקום: " כאינטגרטור מוביל, תדיראן מספקת עבור לקוחותיה פתרונות כוללים  המותאמים לצרכיי כל  ארגון וארגון. תדיראן לוקחת אחריות על התקשורת בסביבת העבודה של הלקוח ומשחררת את הלקוח  להיות ממוקד בליבת תחומי העיסוק שלו.  בה בעת, שהיא דואגת  לספק מענה תקשורתי מתקדם לצרכים הארגוניים המשתנים מעת לעת".

אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של HOT: "עם השקת שיתוף הפעולה עם תדריאן טלקום, משלימה HOT עסקים את כל פתרונות הטלפוניה לשירות העסקים. HOT עסקים מספקת פתרון תקשורת כולל לצרכי הלקוח העסקי תוך ביצוע התאמה מדויקת לצרכיו ומתן מעטפת שירות ייחודית ומבודלת לעסקים".

אילן נימני, סמנכ"ל מכירות בתדיראן טלקום: "שיתוף הפעולה עם HOT פותח עבור תדיראן טלקום שווקים נוספים וחושף אותה ללקוחות פוטנציאלים חדשים בעיקר מקרב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. אנו מעריכים כי פעילות זו תגדיל את היקפי המכירות של החברה בתחום הטלפוניה בענן בכ-40% בשנה הראשונה. בחרנו ב-HOT בשל היותה חברת תשתיות גדולה בעלת אחיזת שוק משמעותית בקרב הלקוחות העסקיים ובעלת סל רחב של שירותים עסקיים, ששירותי הענן משלימים אותו לסל הנותן מענה מקצה לקצה".

במסגרת ההצעה תוצענה חבילות של 5, 10 ו-15 שלוחות במחירים מיוחדים.

להלן טבלת החבילות המוצעות:

חבילת ה-IP Centrex  הכוללת 5 שלוחות לעסקים :  
  5 שלוחות 10 שלוחות 15 שלוחות
שלוחות מנהל 1 3 4
שלוחות עסקיות 3 6 10
שלוחת פקס 1 1 1
שלוחות סופטפון 1 2 3
נתב שיחות כלול
בנק דקות 1500 דקות 2500 דקות 5000 דקות
2 תשתיות אינטרנט : למרכזיה ולגלישה  12M (למרכזיה) + 30M (לאינטרנט)  30M (למרכזיה) + 100M (לאינטרנט)  30M (למרכזיה) + 100M (לאינטרנט)
תשלום חודשי 373 ₪ 654 ₪ 999 ₪
 
 
מרכזיה 

 



 
 
Bookmark and Share