Telecom News - JCE APP-אפליקציה לסטודנטים ב"עזריאלי-מכללה אקדמית להנדסה ירושלים"

JCE APP-אפליקציה לסטודנטים ב"עזריאלי-מכללה אקדמית להנדסה ירושלים"

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> JCE APP-אפליקציה לסטודנטים ב"עזריאלי-מכללה אקדמית להנדסה ירושלים"
מאת: מערכת Telecom News
27/10/14,  16:55
מטרת / הייעוד של התוכנה: לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית השיקה אמש "עזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים",  אפליקציה ייעודית חדשה עבור הסטודנטים במכללה.
שם התוכנה: עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה - JCE APP
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
לאיפד, איפוד ואייפון תשוחרר האפליקציה בימים הקרובים.
מאפייני התוכנה: אפליקציה בחינם זו פותחה בעזרת פלטפורמת פיתוח המתאימה לכל המכשירים, כולל טאבלט ומכשירים עתידיים שיצאו לשוק, תוך מתן דגש חזק על ממשק משתמש חכם, שיבטיח חווית גלישה ברמה גבוהה והיא מכילה אפשרויות מגוונות ורחבות כמו: צפייה במערכת השעות וקבלת עדכונים על שינויים אונליין, גישה לגיליון הציונים האישי לפי שנים, צפייה במערכת המבחנים, קבלת עדכונים שוטפים מהמכללה ומערכת פניות אישית לקבלת שירות ממגוון מחלקות המכללה.
הייחודיות של אפליקציה זו, בשונה מאפליקציות דומות היא, שכאן ישנו ממשק ייחודי בו יהיה לוח משרות ייעודי לסטודנטים עם משרות ממוינות לפי מחלקות ההנדסה ושנת הלימודים, שם יוכלו לצפות במשרות פנויות, לחפש עבודה ולשלוח קו"ח. בנוסף, בהמשך אפליקציה זו תשרת גם את הבוגרים ותאפשר למכללה לשמור על קשר עם הבוגרים. 

מסך JCE APP



עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה מסך

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share