Telecom News - מונה מפיץ שני בישראל ל- Arcserve, חברת הגיבוי שהתפצלה מ- CA

מונה מפיץ שני בישראל ל- Arcserve, חברת הגיבוי שהתפצלה מ- CA

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> מונה מפיץ שני בישראל ל- Arcserve, חברת הגיבוי שהתפצלה מ- CA
בלעדי: חברת פתרונות הגיבוי והגנת המידע לעסקים וארגונים, Arcserve, שלאחרונה התפצלה מתוך ענקית התכנה CA, מינתה במפתיע בישראל מפיץ מוסמך שני (בנוסף לאבנט תקשורת): את Trust-IT בניהולו של דוד פרטוק (בתמונה). 
מאת: אבי וייס, 30.10.14, 18:30דוד פרטוק

במגזר העסקי בישראל מכירים היטב את חברת הענק CA, אך פחות מכירים מה שהתרחש ביולי 2014, שבו חל פיצול ב-CA, ותחום הגיבוי וההגנה על נתונים, שהיה בחטיבה בתוך CA, הפך לחברה עצמאית בשם Arcserve. זו חברה יחסית קטנה במושגים עולמיים (כ-500 עובדים) עם כמות די יפה של לקוחות בעולם, כשמנהלי החטיבה של הגיבוי ב-CA אירופה הפכו למעשה לבעלים ולמנהלים של החברה החדשה, שקמה אך לפני כ-3 חודשים. 

בישראל, מי שהיה מפיץ בלעדי של מוצרי Arcserve עד לאחרונה, זו הייתה אבנט תקשורת, מקבוצת רד-בינת. נודע לנו שלאחרונה, החליטה Arcserve למנות מפיץ נוסף בישראל, את דוד פרטוק (בתמונה), הבעלים של Trsut IT, חברה זעירה (מאוד) מנתניה, שנוסדה ב-2008 ועסקה (די בהצלחה) בייעוץ לרבות בתחומי הגיבוי, אינטגרציה ומתן תמיכה, בין היתר, למוצרי Arcserve.

לקוחות בשוק, ששוחחנו עימם, התפלאו, שמונה מפיץ נוסף בישראל ל- Arcserve, מפיץ כה זעיר, לחברה שלא מוכרת מספיק ללקוחות בשוק ולא מוכרת הרבה בישראל, בעיקר בגלל שיש לה מתחרים חזקים וגדולים בשוק הגיבוי, בשווקי ה-SMB וה-SME, להם Arcserve מספקת פתרונות גיבוי והגנת מידע. "ריבוע הקסם" של גרטנר מי מוביל בשוק פתרונות הגיבוי לעסקים ולארגונים - בכפתור למטה. 
 
Trust IT



 
 
Bookmark and Share