Telecom News - אורנג' מציגה: Orange 4GTV - תכני טלוויזיה בכף היד בסמארטפון ובטאבלט

אורנג' מציגה: Orange 4GTV - תכני טלוויזיה בכף היד בסמארטפון ובטאבלט

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> אורנג' מציגה: Orange 4GTV - תכני טלוויזיה בכף היד בסמארטפון ובטאבלט
אורנג' מציגה: Orange 4GTV - תכני טלוויזיה בכף היד בסמארטפון ובטאבלט
מאת: מערכת Telecom News, 3.11.14, 11:30טלוויזיה בסלולר פרטנר

Orange מביאה ללקוחותיה חווית טלוויזיה לסמארטפון ולטאבלט באיכות HD עם מגוון של עשרות ערוצים ותוכניות טלוויזיה.

אורנג' (כפי שחזינו מזמן כאן), מציגה חווית טלוויזיה למכשירי הסלולר עם ממשק אינטואיטיבי מתקדם ומגוון רחב של תכנים.  היא מציעה מבחר של כ-30 ערוצים ותוכניות טלוויזיה מהפופולריות בישראל, שידורי ספורט ישירים מליגת העל, ליגות בינלאומיות ומשחקי כדורסל מליגת ה-NBA, טורנירים של משחקי טניס ועוד, אירועי חדשות ועדכונים ב-Online, צפייה ישירה בתוכניות פריים טיים בערוצים 2 ו-10 במקביל לשידור הטלוויזיוני ובערוצים בשפות ערבית ורוסית. מאגר עשיר של תכני VOD, תכניות ילדים, סרטים, סדרות דוקו ודרמה, תכניות ראליטי של הערוצים המסחריים ומגוון תכנים נוספים.

לתקופה ההשקה, מעניקה החברה הטבה ייחודית ללקוחות החברה: צפייה בתכני הטלוויזיה ללא צריכת דאטה מחבילת הגלישה. חבילת גלישה בנפח 5GB למצטרפים לחבילת Orange 4GTV בתשלום של 19.90 ₪.
 
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של פרטנר: "Orange 4GTV היא אפליקציה טלוויזיונית המשלבת תשתית טכנולוגית מתקדמת עם תוכן עשיר ואיכותי על גבי המסכים המשניים, טאבלטים וסמארטפונים, בכל מקום ובכל זמן. אנו חוזרים לאחוז בעולמות התוכן ושירות  Orange 4GTVהוא שלב מתוך התהליך. במקביל, וללא קשר, פרטנר שוקדת על כניסתה לעולם הטלוויזיה ומקווה, שבתקופה הקרובה יינתן פתרון לסוגיות הרגולטוריות בנושא, שיאפשר לנו להעניק ללקוחות חלופה הוליסטית בעולמות הטלוויזיה גם במסך הביתי.

כחלק ממחויבותנו להביא ללקוחות היצע תוכן מגוון, אנו מרחיבים את ממשק הטלוויזיה ומשיקים את Orange 4GTV. הממשק הטלוויזיוני, האפליקטיבי עונה על צורך קיים ההולך וגובר בקרב הציבור לצריכת תכני וידאו במסכים המשניים של הסמרטפונים והטאבלטים. בימים אלו, בהם הרגלי הצפייה עוברים שינוי משמעותי בזכות המכשירים הניידים, המצויים בכל מקום, הרי שהמסך הביתי המסורתי כבר אינו מהווה את "מדורת השבט" הבלעדית. לקוחות  Orange 4GTVיכולים ליהנות מצריכת תוכן במהירות ובאיכות מרבית ושפע של תכני טלוויזיה על גבי תשתית רשת הדור הרביעי".
 
מסקרים, שערכה החברה ומסקרים חיצוניים בינלאומיים בארה"ב ובאנגליה, עולה:
  • כ-90% מבני  דור המילניום (גילאי 18-34) צופים בתכני טלוויזיה ווידאו באמצעות הטאבלט.
  • ממדגם מייצג של 23,500 איש, שנערך ב-43 מדינות בארה"ב ב-2014 עולה, ש-75% משתמשים בסמראטפון כדי לצפות בוידאו Online, בהשוואה ל-61% בשנת 2012.  עליה של 23%.
  • עליה חדה של 82% בצפייה באמצעות טאבלטים בתוכניות VOD BBC ב-2014 בהשוואה ל-2013.
  • 68% מבעלי הסמארטפונים (גילאי 18 ומעלה) ציינו, שהם משתמשים באפליקציה אחת לפחות לצפייה בתכני TV. מתוכם, כ-60% נוהגים לצפות, בתדירות הגבוהה ביותר בתכני חדשות וספורט.
 
אודות הממשק:
עמוד הבית של Orange 4GTV עוצב בהשראת אפליקציות מובילות בעולם ומקדם תכנים פופולריים ו"חמים" בבאנר הראשי. הממשק האפליקטיבי פורס בפני המשתמש את כל התכנים, כבר בעת כניסה ראשונית לעמוד הבית ומאפשר שימוש פשוט ונוח, רוחבי ואנכי ע"י גלילה אינטואיטיבית. בממשק יש חלוקה לקטגוריות נושאיות המקלות על הניווט ומאפשרות גישה למגוון התכנים העשיר. בנוסף, ניתן להזמין תכנית מועדפת ולקבל התראה לנייד במועד תחילת השידור, כאשר הקלקה על ההתראה מעבירה את הצופה ישירות לתכנית. 

פירוט על תכני אפליקציית Orange 4GTV
אפליקציית 4GTV של Orange מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מחוויית צפייה רציפה ואיכותית, במגוון עצום של תכנים מכל מקום ובכל זמן.
עשרות ערוצים באיכות שידור גבוהה כולל שידורים חיים ותוכניות פופולריות:
חדשות – מגוון ערוצים: חדשות 2, חדשות 10, CNN, שידורים חיים מכל אירועי החדשות והאקטואליה, כתבות, מבזקים ועדכונים
ספורט: מגוון ערוצי ספורט: ספורט 5,ONE , ליגת ווינר,  MMA, אומנויות לחימה, שידורים חיים מאירועי הספורט החשובים במסגרות: ליגת העל הישראלית, ליגת האלופות, ליגות אירופאיות, ליגת העל בכדורסל, היורוליג, גביע דיוויס בטניס , טור דה פראנס ועוד.
ערוצי סרטים – ערוצי סרטים בז'אנר קומדיה, דרמה, אקשן וסרטים ישראליים.
שידורים חיים: שידורים חיים של קשת, רשת, ערוץ 10 כל תכניות ה – primetime במקביל לשידורן בטלוויזיה.
תוכן לילדים ובני נוער  - תכניות מערוץ הילדים, הופ, זום.
ספרייתVOD   - מציעה מאות פרקים ממגוון תכניות הריאליטי, הבידור, הדרמה והדוקו של קשת, רשת, ערוץ 10 ותכני VOD רבים של ספורט 5  ONE, עשרות סרטים ממגוון ז'אנרים, תכנים פופולאריים לבני נוער וילדים, תקצירי ספורט של משחקים, עדכוני חדשות ועוד.

מחירים ואופן ההצטרפות:  
לתקופת ההשקה : 
צפייה בתכני הטלוויזיה ללא צריכת דאטה מחבילת הגלישה.
Orange 4GTV  +  חבילת גלישה בנפח 5GB ב-19.90 ₪ בלבד לחודש.
חבילת הגלישה בנפח 5GB מיועדת ללקוחות במסלולים ללא הגבלה.

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם ב-Google play, וב-Appstore. קישור לאתר החברה - כאן.
 
תמונת מסך 1
תמונת מסך 2
תמונת מסך 3



 
 
Bookmark and Share